دشمن در شورش اخیر به دنبال سوریه ای کردن ایران است


ساعت: 12:02
تاریخ انتشار: 1401/08/14
کد خبر: 1908597

کنبرعلی احمدی گفت: دشمن در فتنه اخیر به دنبال درگیری مسلحانه و سوریه ای شدن ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، حجت الاسلام کنبرعلی احمدی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان نور با اشاره به خصلت های انسان های متدین و پرهیز از تکبر و خودپسندی، اظهار داشت: استکبار بزرگترین خطر در مسیر است. از خدا بندگی و بندگی.


وی با اشاره به سخنان امام خمینی (ره) گفت: در عصر حاضر شیطان بزرگ آمریکا در راه شیطان است و ما پس از سال ها قدرت، این عصر را دوران افول آمریکا می دانیم.


امام جمعه نور با اشاره به اینکه اهل تقوا و معرفت باید بهترین سنت ها و فرهنگ ها را بشناسند و به آن ها عمل کنند و به دیگران بشناسانند، افزود: سنت حسنه باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و بیشترین – سنت بد و فرهنگ ظلم.» این بزدلی و کتمان عدالت است.


احمدی با اشاره به روز 14 آبان روز فرهنگ مشترک و روز ملی مازندران خاطرنشان کرد: مردم خطه شمال به ویژه مازندران در آن روز سنت حسنه هوشان را ترک کردند و حکومت شیعی را در ایران اسلامی تأسیس کردند. و در سال 250 هجری قمری در مسجد جامع کجور نماز عید را به امامت حسن بن زید علوی برگزار کرد.

وی گفت: سرزمین علوی قهرمانان و قهرمانان بسیاری دارد که در تاریخ اسطوره شده اند و باید به خود ببالیم که پدران ما در راه حکومت علوی و شیعه از دیگران پیشی گرفتند و این بهترین سنت است که برای ما به جا مانده است. پیشینیان ما که باید برای سنت بزرگ ارزش قائل شویم و آن را تقویت کنیم.


امام جمعه نور خاطرنشان کرد: بهترین فرهنگ عشق و محبت به ویژه در محیط خانواده است و این جایگاه باید محکم حفظ شود و یکی از اهداف دشمن از هم پاشیدگی بنیان خانواده است.

احمدی با اشاره به 22 آبان 1332 و تبعید امام (ره) به ترکیه گفت: در 22 آبان 57 دانشجویان دانشگاه تهران با رژیم فاسد پهلوی مقابله کردند و تعدادی از دانشجویان به شهادت رسیدند. تاریخ ثبت شد و در 13 نوامبر 1958 سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی توسط دانشجویان تسخیر شد.


وی با اشاره به کودتای 28 مرداد 1332 و موضع گیری مردم در برابر توطئه آمریکا، افزود: «مرگ بر آمریکا» در 25 دی 1332 علیه اقدامات ظالمانه و دخالت های ظالمانه آمریکا توسط دانشجویان آغاز شد.

امام جمعه نور با اشاره به جنایات و مداخله آمریکا در سال 1391 و با ظهور موج جدیدی از بیداری اسلامی در کشورها تاکید کرد: مسئله سوریه در بین این کشورها با اعتراضات آغاز شد و با موج سواری در آمریکا، اعتراضات به هرج و مرج تبدیل شد. و در سن 10 سالگی ادامه یافت، کشور درگیر جنگ داخلی شد و بسیاری از مردم بی گناه کشته و زخمی شدند و زیرساخت های سوریه ویران شد.


احمدی خاطرنشان کرد: دشمنان می خواهند با فتنه انگیزی طرح سوریه را با هرج و مرج در ایران اسلامی اجرا کنند تا با واردات محموله بزرگ سلاح و تجهیزات فرصتی برای جنگ داخلی، جنایت و سرنگونی نظام ایجاد کنند که با هوشیاری مردم و رهبری طرح رهبری شر دشمنان در آب منعکس شد.


وی با اشاره به جنایات دشمنان در حرم شاهچراغ و شهادت مردان، زنان و کودکان بی گناه در شیراز، گفت: دستگاه های امنیتی و اطلاعاتی نباید اجازه ادامه حرکت را بدهند و این تحرکات باید به طور کامل جمع شود.


امام جمعه نور با اشاره به سخنان رهبری افزود: دشمنان با اعمال و جنایات بی شرمانه به اهداف شوم خود نخواهند رسید و با انزوای آمریکا قدرت از غرب به شرق باز خواهد گشت. وطن اصلی خود است و نهضت مقاومت به جنبش مسلط در منطقه و جهان تبدیل خواهد شد و بنیانگذار نهضت مقاومت ملت قهرمان ایران اسلامی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید