دشمن در طرح تجزیه ایران شکست خورد


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910654

یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: رژیم صهیونیستی و آمریکا در ناآرامی های اخیر شکست سنگینی از ایران متحمل شده اند و دشمن در طرح تجزیه ایران شکست خورده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین رویوران کارشناس مسائل خاورمیانه در گفت و گو با خبرنگار تهران نیوز با اشاره به ناکامی صهیونیست ها و آمریکایی ها در پایان دادن به ناآرامی ها در ایران اظهار داشت: صهیونیست ها همچنان در محاسبات خود اشتباه کرده اند. همیشه طعم شکست در مسئله فلسطین را چشیدند مردم مظلوم فلسطین در برابر صهیونیست ها پیروز شدند.

وی افزود: ملت ایران همواره اغتشاشات و آشوب های دشمنان را در سال های اخیر خنثی کرده و در قیام اخیر با اتکا به ولایت فقیه و با عزمی راسخ با دشمنان مقابله کردند و امروز قیام و اغتشاش به حدی رسیده است. بن بست .

این کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: رژیم صهیونیستی با حمایت آمریکا از طریق سرویس های اطلاعاتی خود تلاش کرد ایران را از درون ناامن کند اما مردم همچون گذشته شورش دشمن را خنثی کردند.

رویوران یادآور شد: دشمنان قسم خورده ایران با حمایت رژیم های عربی همپیمان خود سعی در تحمیل ناآرامی های دیگری به ایران دارند اما خوشبختانه مردم بیدار و هوشیار هستند و اجازه نداده اند این ناآرامی ها کارساز شود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه در بخشی دیگر از سخنان خود به موضوع فلسطین اشاره کرد و تاکید کرد: فلسطین اولویت اصلی جهان اسلام است و محور مقاومت موفق شده است دشمنان را یکی پس از دیگری شکست دهد.

رویوران تصریح کرد: مردم فلسطین با وجود مشکلات همواره با تکیه بر محور مقاومت در برابر صهیونیست‌های تا دندان مسلح پیروز شده‌اند و این پیروزی در نتیجه مقاومت و ایستادگی حاصل شد.

انتهای پیام/*

دیدگاهتان را بنویسید