دشمن می ترسد حاج قاسم الگویی برای آزادی خواهان جهان شود

ساعت: 12:14
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797145

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: حاج قاسم که برای دشمن غیرقابل تحمل است، منشأ کار، الگو و الگو بود و دشمن از این می ترسد که مردم در کشور ما، سوریه، لبنان، عراق و فلسطین. حاج قاسم را الگوی خود قرار خواهند داد.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ارومنیوز، سردار رمضان شریف در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله ارومیه گفت: زهرا بود.

وی افزود: اگر می خواهیم سردار سلیمانی الگوی جوانان ما باشد، ابتدا باید عاشق اهل بیت(ع) و ارادت به اهل بیت و خاندان نبوی باشند.

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: باید به مؤلفه ها و پایه های اساسی مدرسه حاج قاسم توجه کنیم. اخیراً یکی از مقامات ارشد آمریکایی گفته است که ما حاج قاسم را به خاطر فعالیت هایش در سوریه و عراق نکشته ایم که دلیل شکست ما بوده است، اما ارزیابی های ما نشان می دهد که او رابط مردم و نظام به عنوان رابط بین مردم است. ملت و نظام اسلامی دلیلش این است که ما در عمل خود کوتاهی کردیم و او را از سر راه برداشتیم.

سردار شریف تاکید کرد: مدرسه حاج قاسم برای همه درس دارد، برای همه عبرت آموز است، در سالگرد حاج قاسم، غمگینیم که دیگر او را نداریم، اگرچه زنده است و به ما کمک می کند، اسماعیل هنیه در دیدار اخیر خود با سردار سلام گفت که دیدم حاج قاسم در محراب ما را هدایت می کند، شهید قدس است. حاج کاسمی که برای دشمن غیرقابل تحمل است، منشأ کار، الگو و الگو است و دشمن می ترسد اگر در کشور ما، سوریه، لبنان، عراق و فلسطین، حاج قاسم را الگوی خود قرار دهند. کار دشمن باشد

وی خطاب به دشمنان گفت: وقتی الگوهای سپاه و الگوی مقاومت را می کشید باید منتظر عواقب آن باشید. اولین مجازات شما ترک این منطقه است. همانطور که شما با وحشت از افغانستان فرار کردید، از منطقه نیز فرار خواهید کرد و می دانید که جبهه حق در حال پیشروی است و هیچ کس جلوتر از آن نیست.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به سخنان سردار سلیمانی گفت: سردار سلیمانی در یادواره شهدای لنگرود اعلام کرد که کمتر از سه ماه دیگر داعشی وجود نخواهد داشت و این وعده صادقانه محقق شده است. سردار این را گفت چون از جبهه دشمن خبر داشت و از جبهه خودش خبر داشت و خداوند او را عزت داد. در بهار پنجم ژوئن، کمتر از سه ماه پس از آغاز درگیری ها در سوریه، مقام معظم رهبری فرمودند که دولت و ملت سوریه اجازه نخواهند داد که وعده های دشمن محقق شود. دولت و مردم سوریه ایستاده اند، اما ارتش میهنی را در کنار خود دارند که دشمن را شکست خواهد داد.

سردار شریف تاکید کرد: مکتب حاج قاسم و نور تابان افراد زیادی را مانند پروانه دور خود جمع کرد. تعداد زیادی از پاسداران سپاه که حدود پنج سال است بازنشسته شده اند، بارها لباس نظامی پوشیده و در جبهه حضور یافته اند که بسیاری از آنها شهید هستند. نمونه آن قاسم آسوا است.

وی با اشاره به حذف نام و عکس های سردار در فضای مجازی تاکید کرد: حتی در فضای مجازی هم تحمل انتشار بیان عاشقان حاج قاسم در فضای مجازی را ندارند.

سردار شریف ادامه داد: بنده که نزدیک به 16 سال در رسانه های سپاه فعالیت می کنم قسم می خورم که از هر ده تماسی که حاج قاسم با من داشت، 8 تای آنها مربوط به این بود که چرا فلان جا نشانم داده شده است. ; او نمی خواست دیده شود و سعی می کرد دیده نشود; هر چند در سال های اخیر نمی شد خود را کنترل کرد، اما خداوند به فرمانده عزت داد.

وی گفت: امروز بعد از گذشت دو سال از ترور سردار می بینید که مزار سردار در کرمان به یک مکان معنوی روحبخش تبدیل شده است، اگر سردار را به خوبی معرفی می کردیم کشور و امنیت کشور را بیمه می کردیم.

سخنگوی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه هر بار در کشور نظرسنجی می شد، حتی کسانی که به دنبال کاهش این و آن بودند، سردار را در حالی که زنده بود بزرگ کردند، گفت: ملت پنج سال قبل از شهادت او را شهید می دانستند. درگذشت ایشان «که بسیار ارزشمند و مسئول است. تشییع جنازه حاج قاسم بی نظیر بود.

سردار شریف گفت: دشمن می گوید ما قاسم را رابط ملت و نظام می دانیم. پس از تشییع جنازه وی مشخص شد که مدرسه حاج قاسم فرصت مناسبی برای اندیشمندان به آینده کشور است. شلیک می شود و دشمن چاره ای جز سقوط در برابر عظمت ملت ما ندارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید