مدرسه حاج قاسم الگویی عملی برای اداره کشور شود

ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1400/10/07
کد خبر: 1795718

مدیر کل استاندارد استان اردبیل گفت: مدرسه حاج قاسم از ضروریات امروز کشور است و می تواند به عنوان الگوی عملی دستگاه های مدیریتی و اجرایی کشور مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هاشم علایی در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما با تسلیت ایام فاطمیه و سالروز شهادت سردار سلیمانی گفت: به پاس قدردانی از این زحمات باید خدمتگزار واقعی و جهادی ملت عزیز باشیم.

وی با بیان اینکه مدرسه حاج قاسم از ضروریات امروز کشور است و می تواند به عنوان الگوی عملی دستگاه های اجرایی و اجرایی کشور مورد استفاده قرار گیرد، افزود: تبیین مکتب و سیره شهید سلیمانی یکی از نیازهای مهم امروز است و می تواند موجب موفقیت و بهروزی جوانان و ملت های اسلامی شود.

مدیرکل استان اردبیل با بیان اینکه این ایام بهترین فرصت برای تحقق این امر است، گفت: مکتب و اخلاق شهید سلیمانی الگوی برتر و افتخار بزرگ ملت ایران و همه ملت های آزادیخواه جهان است و حاج قاسم پرچمدار افتخار جهان اسلام

علی بیان کرد: شهید سلیمانی با تشکیل جبهه مقاومت و رفع تهدیدات هزاران فرسنگ از امت اسلامی، عمق راهبردی انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داد و امروز نتیجه زحمات حاج قاسم در منطقه قابل مشاهده است.

مدیرکل استان اردبیل با بیان اینکه حاج قاسم نمونه ای از مومنان عاشق است، سرداری که عاشق شهادت و ولایت بود، خود را سرباز ولایت می دانست و جان خود را وقف خدا و خدمت به مردم کرد، افزود: شهید قاسم سلیمانی امروز فقط یک فرمانده نیست که یک اسطوره بزرگ است. اسطوره مقاومت در برابر ظلم و ستم، الگوی اخلاص و کار استوار برای خدا، نمونه تلاش، سادگی، شجاعت، مجاهدت و خدمت به مردم و قهرمان مبارزه در راه آرمان بدون ترس از «غیرخدا» .

وی تصریح کرد: اداره کل استاندارد استان اردبیل نیز برنامه های متنوع مذهبی، فرهنگی و ورزشی را به مناسبت ایام دهه تابناک نور و سالروز شهادت سردار دلا در نظر گرفته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید