دولتمردان نباید از نجابت و بردباری مردم سوء استفاده کنند/ اصلاح طلبان برای کسب پست در کرمانشاه صف می کشند


ساعت: 19:00
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812882

در خطبه های نماز جمعه شهرستان های کرمانشاه آمده است;

آئین سیاسی نماز جمعه شهرهای کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آئین سیاسی نماز جمعه شهرهای کرمانشاه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

j0e85ee1b 4b6d 43a3 be30 767e7636729b خبر خاکستری


اجازه ندهید مسئولان از نجابت و تحمل مردم سوء استفاده کنند

به گزارش مرصادنیوز، حجت الاسلام احمد حنلری در خطبه های این هفته نماز جمعه کرمانشاه گفت: هیچ سلاحی بهتر از تقوای الهی نیست که خداوند متعال و بزرگان دین ما دستور داده اند.

امام جمعه موقت کرمانشاه با تاکید بر اینکه علاوه بر ایمان به خدا و اعتقاد به معاد باید عمل صالح داشته باشیم، گفت: یکی از اشتباهاتی که ریشه در تاریخ دارد و امروزه در بین مسلمانان و علما رایج شده است، حرف ها می گویند فقط ایمان مهم است نه عمل!و این تفکر کاملا غلط است؛ معاویه با چنین فکری امام حسین(ع) را می کشد.

وی با انتقاد از چنین تفکری گفت: ایمان فقط در زبان نیست، فاسق با مؤمن یکی نیست، اگر چنین است، عمل صالح چه جایگاهی دارد؟ آیه نِنَّ الَّذِینَ أَم .نُوا وَ عَمِلُوا اَلصّٰالِحٰاتِ .. بارها در قرآن آمده است.

حجت الاسلام حنلری در بخشی دیگر از خطبه ها به فضیلت ماه شعبان اشاره کرد و افزود: شعبان باب ورود به ماه مبارک رمضان است.

فرمود: ماه شبث، ماه رسول خداست; روزه گرفتن و ذکر صلوات و استغفار و صدقه در این ماه بسیار فضیلت دارد.

خطیب نماز جمعه کرمانشاه به سوم شعبان میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و گفت: از اول انقلاب تا کنون مدیون جان باختگان سپاه بوده ایم. نه

وی همچنین با اشاره به چهارم شعبان از ولادت با سعادت کمر بنی هاشم (ع) و پنجم شعبان از ولادت حضرت زین العابدین (ع) این روز را به جانبازان فداکار این میهن تبریک گفت.

حجت الاسلام حنلری با اشاره به 14 اسفند روز درختکاری گفت: باید در تقویت فضای سبز و کمک به سلامت محیط زیست و طبیعت با درختکاری کوشا باشیم.

وی با اشاره به جنگ روسیه و اوکراین گفت: ما از جنگ حمایت نمی کنیم.

امام جمعه موقت کرمانشاه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه گفته اند می خواهیم جنگ را متوقف کنیم، گفت: مردم شریف و غیور کرمانشاه هشت سال است که مورد هجمه وحشیانه دشمنان بعثی قرار دارند و ویرانگر را می دانند. جنگ وجود دارد

وی با اشاره به آیه 41 سوره عنکبوت * گفت: اربابان امید به غرب، غرب گرایان باید از صدام و قذافی و … عبرت بگیرند. انتظار یک آمریکای شیطانی را نداشته باشید.

حجت الاسلام حنلری گفت: کشورهای عربی در تلاش برای عادی سازی روابط با صهیونیست ها هستند در حالی که تاریخ نشان می دهد هیچ قومی بدتر و پلیدتر از یهودیان و صهیونیست ها نیست.

او گفت: «اینها سیری ناپذیر هستند و به دنبال قدرت جهانی هستند. برای رهبران عرب شرم آور است که به دنبال رابطه با خائنان صهیونیست باشند.

خطیب جمعه کرمانشاه در نماز جمعه به وضعیت بازار شب عید اشاره کرد و گفت: انتظار داریم کارمندان جلوی تورم را بگیرند و قیمت ها را رصد کنند.

تیم اقتصادی دولت باید طوری برنامه ریزی کند که مردم تغییر معیشتی را احساس کنند

وی افزود: تیم اقتصادی دولت باید به گونه ای برنامه ریزی کند که مردم تغییر معیشت و امید را احساس کنند.

حجت الاسلام حنلری با تاکید بر اینکه برای بهبود معیشت مردم باید یک جهش انقلابی انجام شود، گفت: مسئولان نباید از نجابت و تحمل مردم سوء استفاده کنند.

وی در پایان شهادت خود را به افسر نیروی انتظامی شهید پوریا نظری تسلیت گفت و خطاب به ماموران نیروی انتظامی خواستار برخورد جدی تر با سارقان و اراذل و اوباش شد.


a84b556b 3555 4c86 84ac f4d424f99ae3 خبر خاکستری




اوکراین قربانی سیاست های تنش آمیز ایالات متحده شده است

به گزارش بازی دراز، حجت الاسلام جواد فاطمی نسب در نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب عید سعید فطر گفت: اقتصاد و صنعت تسلیحات آن در گرو گسترش بحران در جهان است. “

وی افزود: رژیم آمریکا در بحران است، یعنی از همان ابتدا با ایجاد بحران متولد شد و تا امروز ادامه دارد.

وی گفت: رژیم آمریکا 200 سال پیش با کشتار صد میلیون سرخ پوست و رنگین پوست و سپس با دو جنگ جهانی با بیش از صد میلیون کشته شکل گرفت.

وی بابیان اینکه آمریکا به دنبال یک کدخدای جهانی است، افزود: دست به دامن دنیا شوید و این نشان می دهد که آمریکا در حال ایجاد بحران است و البته کشوری که زندگی اش در بحران است منشا بحران است.

وی به بحران اوکراین اشاره کرد و گفت: اگرچه جنگ اوکراین با حمله روسیه به اوکراین آغاز شد، اما حقیقت این است که این بحران سال ها پیش با پرچم آمریکا آغاز شد.

حجت الاسلام فاطمی نسب اذعان داشت: اوکراین قربانی سیاست آمریکاست. گسترش ناتو در شرق اروپا، مداخله در امور داخلی اوکراین و سیاست های تنش زا از جمله سیاست هایی است که بحران اوکراین را برانگیخته است.

امام جمعه شهرستان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بحران اوکراین گفت: جمهوری اسلامی ایران مخالف جنگ در اقصی نقاط جهان است و طرفدار توقف جنگ در جهان است. اوکراین.

وی همچنین به ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار اشاره کرد و با تبریک این روز گفت: سپاه پاسداران و حافظ دستاوردهای انقلاب و خاری در چشم است. دشمنان اسلام و انقلاب

وی افزود: سپاه ناحیه سرپلذهاب اقداماتی از قبیل برگزاری رزمایش همدلی و همدلی، اجرای طرح سلامت ناحیه شهید سلیمانی و همکاری با شبکه بهداشت و درمان در طرح کلی واکسیناسیون، بازپرداخت 80 میلیارد ریال وام کار، حمایت از آزادسازی اعتبارات انجام شده است. اسرا، اشراف اطلاعاتی در شهر و مبارزه با قاچاق اسلحه و تشکیل گردان های سایبری و مقابله با حملات دشمن در فضای مجازی.

حجت الاسلام فاطمی نسب همچنین به روز جانباز و ولادت حضرت ابوالفضل (ع) اشاره کرد و گفت: جانبازان سلامتی خود را در راه پاسداری از اسلام، انقلاب و میهن فدا کردند و امروز مدال افتخار جانبازان را به این عزیزان تبریک می گوییم.

امام جمعه شهر در بخشی دیگر از سخنان خود از اقدامات شهرداری سرپلذهاب تقدیر کرد و افزود: وظایف مازاد شرکتی، رسیدگی به تعهدات پیمانکاران، توجه به دوربین های نظارتی شهر، تمرکز بر بازار میوه و تره بار. در نقاط مختلف شهر و توجه و احترام به رفتگران شهرداری.


c57a8616 1b4d 4070 ac68 546db078676f خبر خاکستری


اصلاح طلبان برای کسب مقام در استان کرمانشاه صف کشیدند

به گزارش اسلام آبادهبر، حجت الاسلام زمانی موسوی امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نماز جمعه امروز خود اظهار داشت: در این راستا، امام جمعه اسلام آبادغرب در خطبه های نمازجمعه گفت: با تحولات جهان و افول استکبار و صهیونیسم می توان گفت ظهور نزدیک است.

وی در توصیف اوج شرارت و استعمار آمریکا به آخرین فرمایشات مقام معظم رهبری اشاره می کند و می گوید: آمریکا یک رژیم بحران و بحران زیستی است که زندگی انگلی دارد و بقای آنها در مکیدن خون موجودات دیگر است و این طبیعت دشمن، به عنوان دشمن جمهوریت، ایران اسلامی زیر سوال است.

امام جمعه اسلام آباد غرب با برشمردن سیاستمدارانی که به آمریکا اعتماد کردند و به استکبار پشت کردند، گفت: همه آنها نابود شدند و در پایان عمر ذلت بار دولتشان به اشتباه خود اعتراف کردند و سرنوشت اوکراین زنگ خطری است. به ایالت هایی که ایالات متحده به گاوشایر گفته است که باید از این حوادث درس بگیرند.

وی افزود: رویدادهای امروز اوکراین مدافعان حقوق بشر را برجسته کرده است، سازمان ملل متحد سازمانی نیست که متعلق به همه ملت ها باشد و تنها برای اهداف و منافع مشترک چند کشور فعالیت کند. حقوق بشر مربوط به سیاه پوستان است، اما اگر کودکی در یمن، عراق یا افغانستان در مدرسه، خانه یا بیمارستان زیر بمب یا موشک کشته شود، جامعه جهانی سکوت خواهد کرد زیرا منافع آنها ساکت است. تناقضی است که مقام معظم رهبری بارها به آن اشاره کرده اند.

وی با اشاره به اخبار انتصابات در استان کرمانشاه گفت: امروز اخباری به گوش می رسد که حاکی از ادامه دولت روحانی در دولت سیزدهم است و باید دید استاندار محترم جناب آقای امیری مقدم در این زمینه ها چه خواهند کرد. که امیدواریم بیشتر صحبت کنیم. طیف وسیعی از اصلاح طلبان در استان و شهرستان برای مناصب و مسئولیت صف کشیدند.

حجت الاسلام زمانی موسوی گفت: استاندار کرمانشاه باید صدای نیروهای انقلابی را بشنود، جمع بندی نیروهای انقلابی در رابطه با استاندار دو حالتی نیست؛ بلکه باید صدای نیروهای انقلابی را بشنود. یا اصلاح طلب هستند یا تحت تأثیر اصلاح طلبان و کانون های قدرت و زور و طلا هستند وگرنه باید در انتصاباتی که می کنند خلاف آن را ثابت کنند.

امام جمعه اسلام آباد گرب گفت: هیچکس نباید در انتصابات استانی برتری نسبت به امیری مقدم داشته باشد، خودش هم نسبت به انتصابات اخیر استان صحبت کرد و گفت با من هماهنگ نیست! شخصیت و روحیه انقلابی که از او می شناسیم.

وی افزود: همان طور که دولت سواحل شمالی را آزاد می کند، استان را از لوث اصلاح طلبان و بنیانگذاران شرایط کنونی پاک کنید. این سواحل مهمتر از این سواحل هستند. این دریا باید پاک شود. پیشرفت مردم کرمانشاه بیش از هر چیز بستگی دارد «انتصابات مناسب در استان.

امام جمعه شهر شهیدان مرصاد یادآور شد: در جلسه خصوصی که ائمه جمعه با استاندار داشتند، حمایت خود را از ایشان اعلام کردیم و ایشان نیز اعلام کردند که مشاوری قابل اعتمادتر از ائمه جمعه نداریم و این توصیه را نیز به ایشان ارائه می کنیم. از این رو استاندار نباید هیچ کاری برای خنثی کردن نیروهای انقلابی در این شهر و استان انجام دهد و هیچ کاری برای نشان دادن جریان انقلابی اعتراض خود انجام ندهد.

وی افزود: از استاندار کرمانشاه به عنوان یک نیروی انقلابی یاد می کنیم و امیدواریم عملکرد و فعالیت وی در انتصابات به عنوان نیروی انقلابی مورد رضایت خداوند قرار گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید