دولت باید به وعده های خود در بورس عمل کند

ساعت: 10:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۶
کد خبر: 1803448

حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی گفت: یکی از وعده های دولت بهبود بورس است و انتظار داریم این وعده مهم و اساسی محقق شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز گفت: دولت مردمی آقای رئیسی باید از مستضعفان حمایت کند و این یکی از وعده‌هایی بود که ایشان در انتخابات به مردم دادند و انتظار داشتند به وعده‌های خود عمل کنند.

وی گفت: رئیس جمهور در دفاع از کلیات لایحه بودجه در صحن مجلس گفت که دولت به وعده های خود عمل می کند و معیشت مردم خط قرمز دولت است. یکی از وعده های دولت بهبود شرایط بورس است و انتظار داریم به این وعده مهم و اساسی عمل کند.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مردم دیگر تحمل این را ندارند که سرمایه هایشان جلوی چشمشان می سوزد و هر روز بی مصرف می شود. بهبود شرایط بورس و بازگرداندن سرمایه مردم به ارزش قبلی یکی از خواسته های آنها از دولت آقای رئیسی است که در انتخابات نیز به ایشان رای دادند.

موسوی سهام عدالت را مشوق اقشار ضعیف و متوسط ​​دانست و در این خصوص گفت: دولت راه ها و راهکارهای مختلفی برای حمایت از اقشار ضعیف دارد. یکی از این راهکارها ارزیابی حاشیه عدالت است. اقدامات عدالتخواهانه امید بسیاری از ایرانیان است. در واقع، بسیاری از ایرانیان به امید سهامدار شدن در این شرکت سهام عدالت را به ثبت رسانده اند و پس از گذشت سال ها صبر و شکیبایی امروز، انتظار می رود دولت به جای رها کردن آنها از آنها حمایت کند.

وی افزود: به عنوان مثال دولت تدابیری بیندیشد تا مردم به دلیل ارزش سهام عدالت کارت اعتباری یا وام بگیرند. علاوه بر این، در سود شرکت هایی که همه آنها در دوران تحریم سودآور بودند، شریک هستند.

وی گفت: وقتی مردم برای گرفتن کارت اعتباری به بانک مراجعه می کنند، ضامن می خواهند. اگر تدبیری برای پذیرفتن همان سهام عدالت به عنوان تأمین اندیشیده شود، ارزش سهام عدالت خود به خود چند برابر و ارزیابی می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید