دولت به وعده های خود عمل کرد/ حل مشکلات مردم در اولویت مدیران است


ساعت: 16:17
تاریخ انتشار: 1401/04/05
کد خبر: 1878743

محمود حسینی پور گفت: امروز بین مردم و دولت شکافی وجود ندارد چرا که دولت در وعده های خود صادق بوده و به آنها عمل می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، سیدمحمود حسینی پور عصر امروز در سفر به چالوس که با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی مازندران و جمعی از مسئولان چالوس برگزار شد، با حضور در گلزار شهدا، تجلیل به عمل آورد. 418 شهید این شهرستان با قرائت فاتحه و گلباران.

حسینی پور پس از قرائت فاتحه با تنی چند از جانبازان و خانواده های شهدا دیدار و پس از شنیدن دغدغه های آنان در خصوص بازسازی گلزار شهدای آن شهرستان دستورات لازم را صادر کرد.

استاندار مازندران یادآور شد: بازدید از پروژه های زیربنایی و عمرانی برای توسعه اقتصادی استان بسیار موثر است و در این گونه سفرهای شهرستانی مهم ترین درخواست ها و درخواست های مردم را از نزدیک رصد و اجرا خواهیم کرد.

حسینی پور گفت: در سفر به شهر هالو برنامه های متنوعی داریم و از برخی مناطق، مراکز و پروژه ها به صورت میدانی بازدید و با نمایندگان اقشار جلساتی برگزار می شود.

وی ادامه داد: نمایندگان و مدیران کل ما در ادارات مربوطه شهرستان و حتی روستاها مستقر هستند و به سوالات مردم پاسخ می دهند و دستورات لازم را برای رفع مشکلات صادر می کنند.

استاندار مازندران گفت: امشب جلسه شورای اداری شهر هالو با حضور همه مسئولین خواهیم داشت و تصمیمات لازم در خصوص توسعه شهر هالو اتخاذ خواهد شد.

وی با بیان اینکه این سفر ابراز ارادت به مردم است که وظیفه همه مسئولان است، تصریح کرد: در این سفرها بسیاری از مشکلات و موانع توسعه شهر هالو شناسایی و برای رفع آنها راهکارهایی اندیشیده می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای ارتباط بیشتر با مردم و شناسایی مشکلات در نقاط مختلف استان سفر شهرستانی را در دستور کار قرار دادیم چرا که حضور در کنار مردم و دیدار مستقیم با آنها اساسنامه دولت سیزدهم است.

استاندار مازندران گفت: امروز بین مردم و دولت شکافی وجود ندارد چرا که دولت در وعده های خود صادق بوده و به آنها عمل می کند.

حسینی پور با بیان اینکه تمام اهتمام مدیران استانی باید حل مشکلات مردم باشد، گفت: چالوس در حوزه های مختلف گردشگری و اقتصادی دارای ظرفیت بی نظیری است که قطعا در سفر امروز مهمترین مسائل این شهرستان شناسایی و به آن پرداخته خواهد شد. .

وی با بیان اینکه وظیفه مسئولان انجام وظیفه و خدمت به مردم است، تاکید کرد: همه ما مدیون شهدا و پایداری و ایستادگی خانواده های شهدا هستیم و باید راه شهدا را ادامه دهیم.

استاندار مازندران گفت: شهدا در راه وفای به عهدی که با معبود خود بستند جان خود را فدا کردند و حضور همیشگی مردم در گلزار شهدای چالوس نشان از عشق جامعه به فرزندان شریف کشور در دفاع از خاک است. استان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید