دیدار با عراق به تحقق اهداف ستاد کمک کرد/ تشکیلات مختلف را ارزیابی می کنیم، باید بیشتر روی مسائل دفاعی کار کنیم

ساعت: 14:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795200

توضیحات سرپرست تیم ملی هندبال برای شرایط تیم ملی

تحلیلگر و سرپرست تیم ملی هندبال گفت: بازی دوستانه با تیم ملی عراق بازی بسیار مهمی بود که کمک زیادی به کادرفنی در پیشبرد اهداف خود کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ناصر سلیمی، تحلیلگر و سرپرست تیم ملی هندبال ایران در خصوص دیدار دوستانه تیم های ملی ایران و عراق به روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: بازی بسیار خوبی با تیم ملی عراق داشتیم. عراق یک تیم مبارزه و سبک بازی او سریع و شبیه تیم هایی مانند عربستان سعودی و بحرین است.

وی افزود: این بازی برای تیم ملی ما چندین امتیاز داشت. اول از همه در یک بازی تدارکاتی شرکت کردیم و با تیمی بازی کردیم که اگر در گروه خود در عربستان صدرنشین شویم احتمال همگروه شدن با این تیم در دور دوم مسابقات قهرمانی آسیا بیشتر است. از طرفی مانوئل مونتایا فرناندز در روزهای اخیر برای تصمیم گیری در مورد ترکیب تیم، بازی را به چهار کوارتر تقسیم کرد و هر 15 دقیقه یکبار بازیکنان را جمع کرد تا بهترین نتیجه ممکن را گرفته و در مورد انتخاب بازیکنان تصمیم گیری کند.

سلیمی خاطرنشان کرد: این دیدار آزمون خوبی بود که تا چه اندازه مقابل سرعت حریف دوام می آوریم تا عراق به جز دو بار در فاز ضدحمله در طول مسابقه نتواند به ما گل بزند. در پایان این بازی دوستانه، مانوئل فرناندز تشکیل جلسه داد و نظرات کادرفنی را جمع آوری کرد. در مجموع باید بگویم که این دیدار کمک زیادی به کادرفنی برای رسیدن به اهدافش کرد.

سلیمی ادامه داد: به استثنای امید سرپوشی به دلیل سرماخوردگی خفیف و الهکرم استکی به دلیل التهاب زانو، همه بازیکنان در این بازی حضور داشتند و سیستم های مختلفی در زمین اجرا شد.در مجموع این بازی به ما نشان داد که باید بیشتر روی دفاع کار کنید و روی سیستم های دفاعی متفاوت با بازی دیروز تمرکز کنید.

آنالیزور و سرپرست تیم ملی هندبال افزود: امشب به رومانی پرواز می کنیم و در آنجا با دو تیم ملی رومانی و ترکیه دیدار خواهیم کرد و این رقابت دوستانه می تواند تجربه بزرگی برای تیم ملی باشد. بعد از بازگشت از رومانی چند روز تمرین داریم و سپس طبق برنامه به اسپانیا می رویم و 3 بازی سخت با تیم های اصلی اسپانیا، لهستان و ژاپن خواهیم داشت که شاید یکی از رقبای ما در عربستان باشد. .

سلیمی گفت: پس از آن به ایران برمی گردیم و در یک اردوی کوتاه مدت نقاط ضعف تیم را برطرف می کنیم و 25 دی ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا عازم عربستان می شویم.

وی در پایان درباره گروه بندی مسابقات هندبال قهرمانی آسیا افزود: ابتدا باید بگویم استرالیا تیم ناشناخته ای است و شناخت چندانی از این تیم نداریم. با این حال هند تیم رو به رشدی است و عربستان نیز میزبان این رقابت هاست و از مردی به عنوان سرمربی استفاده می کند که افتخارات زیادی دارد، بنابراین اگر در گروه خود اول باشیم شرایط نسبتا بهتری خواهیم داشت اما اگر دوم شویم. گروه. ب اگر به دور بعد برویم شرایط فرق می کند چرا که طبق پیش بینی های روی کاغذ در گروه سختی قرار خواهیم گرفت. در نهایت تمام تلاش خود را برای سربلندی ورزش کشور انجام خواهیم داد.

تیم ملی هندبال ایران خود را برای حضور در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که از 28 دی ماه تا 1 بهمن ماه سال جاری به میزبانی عربستان برگزار می شود، آماده می کند. تیم ملی ایران در گروه ب این رقابت ها به میزبانی عربستان، استرالیا و هند برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید