دیدار مسئولان ورزش با خانواده بهروز دور ، ورزشکار اهل سنت

زمان: 21:05
تاریخ انتشار: 1400/07/29
کد خبر: 1778102

سازمان ورزش بسیج و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان به مناسبت هفته وحدت و تربیت بدنی از ورزشکار شهید اهل سنت دیدار کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج ورزشکاران ، ظهر امروز جمعی از نمایندگان ورزش کشور به مناسبت هفته تربیت بدنی که به هفته وحدت تبدیل شده است به دیدار خانواده ورزشکار شهید اهل سنت شهید بهروز دور رفتند.

در این جلسه که با حضور سینا کلهر معاون فرهنگی و توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان ، مهدی میرجلیلی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران ، بنی تامین مدیرکل فرهنگ و توسعه ورزشهای همگانی وزارت ورزش و جوانان و برخی از مسئولان ورزش. از شهید بزرگوار تجلیل شد.

در حاشیه این مراسم ، کلهر معاون فرهنگی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: هفته تربیت بدنی مصادف با هفته وحدت در خدمت است. خانواده های شهدای اهل سنت نشان دهند که این ارتباط قوی و جدایی ناپذیر است. بسیار خوشحالم که در ابتدای کار خود توانستیم به خانواده شهدا خدمت کنیم.

میرجلیلی مسئول سازمان بسیج ورزشکاران ضمن تقدیر و تشکر از خانواده محترم شهید گفت: برنامه تجلیل از خانواده بزرگ شهدای ورزشکار همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

وی افزود: ورزش نیز یک موضوع دینی است ، ما با خوشحالی به خانواده شهید خدمت کردیم.

شهید بهروز دور در سال 1336 در شهر سنندج به دنیا آمد. این شهید بزرگوار دارای 6 فرزند است و در زمینه زورخانه و ورزشهای باستانی ، کشتی ، بدنسازی و کوهنوردی فعالیت داشته است.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید