ذلت برهنگی و بهشت ​​عفت


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882816

عفاف زندگی راهی است برای بهشت ​​شدن و بهشت ​​شدن در این زمین، نگذاریم بهشت ​​ما از بین برود و زمین جهنم شهوت باشد و این مصداق جهاد اکبر است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از گلستان ما ؛ پوشش، اولین تاریخ بشر از آغاز خلقت است و برهنگی نماد ذلت و خواری انسان است، یعنی هرگاه می خواستند اسیر یا برده ای را تحقیر کنند، پوشش را برمی داشتند.

از قدیم الایام مفهوم پوشش با مفهوم طهارت ارتباط تنگاتنگی داشته و این امری کاملاً طبیعی است، زیرا اگر دزدی بخواهد دست به سرقت بزند بی شک زودتر دست به دست خواهد کرد تا طلای آشکار و بدون حفاظ. یک پاکی خود را اندازه گیری کنید.

در ادبیات ایران حفظ نجابت و عفت مانند پاسداری از خاک ایران است و مهمتر از آن اگر پاسداری از خاک و خاک باشد و در این راه فداکاری شود برای حفظ ناموس و خانواده و زن و دختران .
این غیرت مردان ترسو را شجاع و مردان ضعیف کرده است.مفهوم حفاظت از زمین بدون عنصر غیرت و شرف بی معنی و غیر ممکن است. پرچم داعش از غیرت مدافعان حرم به زمین افتاد.

یکی از ترفندهای دشمن برای سلب عفاف از جامعه، تحمیل حجاب بر حکومت و تحریک این احساس پنهان انسان حرام خوار است.

آنچه مسلم است بقا و انحطاط تمدن ها مربوط به وجود یا عدم وجود زندگی عفیف است و گواه این گفته سرنوشت قوم لوط و تاریخ اندلس و نیز وضعیت کنونی اروپاست. و آمریکا که با پیشرفت شگفت انگیز علم و فناوری تایید شد و حیوان شد جامعه انسانی شدن رای آورد.

بی حجابی ما را از بهشت ​​خانواده بیرون می اندازد، جهنمی برای بشریت بدتر از نبود خانواده نیست و آنچه اعضای خانواده یعنی پدر، مادر، دختر و پسر را در کنار هم نگه می دارد عفت است که نمی شود. در هر دژی به جز دژ حجاب حفظ می شود.

عفاف زندگی راهی است برای بهشت ​​شدن و بهشت ​​شدن در این زمین، نگذاریم بهشت ​​ما از بین برود و زمین جهنم شهوت باشد و این مصداق جهاد اکبر است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید