رئیسی: ما می خواهیم زندگی انسان امروزی به نام دین شکل بگیرد

رئیسی: ما می خواهیم زندگی انسان امروزی به نام دین شکل بگیرد

روز جدید رئیس جمهور تصریح کرد: جامعیت اسلام می تواند پاسخگوی همه نیازهای بشر امروزی باشد و انسان امروزی می تواند با توکل به خدا، خود اتکایی و تربیت دینی زندگی سعادتمندی را برای خود رقم بزند.

سید ابراهیم رئیسی در مراسم افتتاحیه سی و ششمین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی گفت: انسان مدرن با توکل به خدا و با اعتماد به نفس و با تربیت دینی می تواند زندگی شادی را برای خود رقم بزند.

رئیس جمهور در بخشی از سخنان خود افزود: «توجه به جامعیت دین» و «پاسخگویی دین به نیازهای انسان امروزی» به انسان قدرت و قدرت می دهد تا با تهاجمات فرهنگی و نسخه های ارائه شده از سوی غرب و شرق مقابله کند. که با زندگی دینی سازگاری ندارند، نمی ایستند.

رئیس جمهور همچنین وظیفه ویژه و پیام اصلی سی و ششمین اجلاس وحدت اسلامی را برای مسلمانان ایجاد تفاهم مشترک بین همه نخبگان و فرهیختگان جهان اسلام در راستای وحدت و یگانگی خواند و گفت: پیام این اجلاس به ایشان است. دشمنان این است که ما زندگی انسان امروزی را می خواهیم این باید به نام دین انجام شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: آنچه باعث شد استکبار پس از جنگ جهانی دوم علیه مسلمانان توطئه کنند این بود که در اتاق فکر خود به این نتیجه رسیدند که تنها مانع تک همسری و یک سویه بودن نظام سلطه، اسلام است.

رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود تصریح کرد: برای ترویج اسلام هراسی، تروریسم و ​​بسیاری از توطئه ها و شورش های دیگر را در جهان اسلام به راه انداختند، اما آنچه که در شکست توطئه های آنها موفق شد، انسجام، وحدت، یکپارچگی، دشمنی و دشمنی و در یک کلمه، این یک تجلی بود.

رئیسی در خصوص مسائل سرزمین های اشغالی تصریح کرد: عهد شکنان هستند. رژیم صهیونیستی عهدها را درک نمی کند، زیرا اگر به عهد ایمان می آوردند، به آن وفادار می ماندند.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: با عهدشکنی ها چه باید کرد، منطق برخورد با این گونه افراد مقاومت و ایستادگی است. فلسطینیان عزیز و لبنانی ها، گروه های فلسطینی و لبنانی، حزب الله، حماس و دیگر گروه های مقاومت چه کردند؟

دیدگاهتان را بنویسید