رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه از کارکنان خواست تا از قهرمانان کشور حمایت کنند

ساعت: 12:16
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797125

رضایی با تبریک قهرمانی امیر نور حسینی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا، از مسئولان شهرستان خواست تا حمایت بیشتری از قهرمانان ملی و بین المللی خود داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; مجید رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدریه صبح امروز در مراسم تجلیل از امیر نور حسینی قهرمان پاورلیفتینگ جوانان آسیا تبریک به مسئولین شهرستان برای قهرمانی در آسیا قهرمانان کشوری و بین المللی خود را تبریک گفت. .

وی افزود: بسیاری از قهرمانان ما در شهرستان که در مسابقات کشوری و بین المللی شرکت می کنند باید برای حضور در مسابقات هزینه کنند و در عین حال باید تمام تمرکز خود را معطوف به قهرمانی و مسابقات پیش رو کنند.

رضایی گفت: برای اعزام آقای نور حسینی مشکل داشتیم که در دقیقه 90 با پیگیری های دفتر نماینده مجلس حل شد. ورزش های تخصصی

رئیس اداره ورزش و جوانان تربت حیدری گفت: آقای نور حسینی تنها نماینده جمهوری اسلامی ایران در تیم امید بود که با مجموع سه مدال طلا و یک مرد قهرمان جوانان آسیا شد. پشتیبان همه مسئولین شهر باشید

وی با بیان اینکه پتانسیل ورزش قهرمانی در شهرستان بالاست، افزود: در این کشور قهرمانان ورزشی ارزشمندی در عرصه های مختلف وجود دارد که باید از آنها برای تمرکز بر قهرمانی حمایت کنیم.

امیر نور حسینی ملی پوش سه گانه پاورلیفتینگ تربت حیدری در مسابقات قهرمانی آسیا 2021 ترکیه با رکورد 632.5 کیلوگرم بر سکوی نخست ایستاد و مدال طلای جوانان آسیا را به دار آویخت.

در این رقابت ها نور حسینی در وزن منهای 74 کیلوگرم در دو حرکت اسکات و ددلیفت با مهار وزنه های 230 و 255 کیلوگرم به مقام اول دست یافت. 5 کیلوگرم و بالاتر از رقبای هندی و قزاق بر سکوی نخست دو طلا و یک نقره کسب کرد و مدال طلای جوانان آسیا را از آن خود کرد.

ورزشکار قزاقستان با مجموع 622 کیلوگرم و نماینده هند با رکورد 570 کیلوگرم در رده دوم قرار گرفتند.

870 پاورلیفتگر از 24 کشور آسیایی در چهار رده سنی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی آسیا تا نهم دی ماه در سالن بایرام پاشا استانبول به رقابت می پردازند.

در این مراسم علاوه بر بخشداری و سایر نهادها، باشگاه های ورزشی و خانواده و نزدیکان امیر نور حسینی از این قهرمان آسیایی با هدایایی تجلیل کردند.

همچنین مهندس تربتی نیک اندیش و یکی از اعضای هیئت امنای بنیاد خیریه حامی دانشگاه تربت حیدری مبلغ 80 میلیون ریال به قهرمان آسیایی اهدا کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید