راهپیمایی اربعین مهمترین رسانه جهان اسلام است

وی با اشاره به نقش حضرت زینب(س) در تداوم فرهنگ عاشورایی افزود: حضرت زینب(س) پیام سیدالشهدا را در همه نسل ها و در دل و جان ما نهادینه کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: ویژگی های اربعین در سال های جاری با اربعین سال های قبل از انقلاب متفاوت است. امروز اربعین حسینی مانند انقلاب اسلامی پیام استقلال و آزادی برای جهانیان دارد.

این مسئول با بیان اینکه اربعین بین المللی ترین رسانه جهان است، گفت: با شکوه ترین تجمع مردم در مراسمی شاهد هستیم که تاریخ در اربعین حسینی مانند آن را ندیده است.

دشمنان از نهضت بزرگ اربعین حسینی هراس دارند

سردار آتانی تصریح کرد: دشمنان از این حرکت هراس دارند زیرا پیاده روی بزرگ اربعین از منبع نوری به نام حسین بن علی (ع) گرفته شده است و نمی توان آن را کامل کرد و قطع کرد.

وی تاکید کرد: ملت هر ساله با ایمان و اعتقاد خود این حرکت را با شکوه بیشتری سامان می دهد و معتقدیم این راه روشن نشات گرفته از شهدا، امام و انقلاب است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش استان قزوین گفت: همانطور که در راه شهدای عزیز، رهبری و ملت خود قدم می گذاریم، بی شک اربعین حسینی را زنده نگه می داریم.

سردار آتانی با اشاره به تبلیغات منفی دشمن با هدف تضعیف و بدنام کردن حرکت اربعین در رسانه ها و شبکه های اجتماعی گفت: پیام ما به دشمنان این است که اشتباه می کنند که ما را تهدید می کنند. امت و انقلاب اسلامی برخاسته از امت امام حسین (ع) است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید