راه اندازی گروه جهادی و پزشکی یاس فاطمی در شهرستان رباط سنگ


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: 25.04.1401
کد خبر: 1883465

فتوحیان گفت: با راه اندازی گروه جهادی یاس فاطمی در شهرستان رباط سنگ و روستاهای محروم و کم برخوردار، شهروندان این شهرستان و روستاییان این منطقه از خدمات درمانی و مشاوره ای رایگان در طول ده سال امامت و امامت برخوردار خواهند شد. ولایت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سروان محسن فتوحیان مسئول بسیج سنگزی تربت حیدریه صبح امروز در مراسم استقبال از این گروه جهادی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گروه جهادی پزشکی یاس فاطمی با مشارکت بسیج قدس رباط سنگ، بسیج سنزنگدی و دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار شد. متشکل از 42 پزشک جهادگر از دیروز به مدت 4 روز در روستاهای فقیرنشین و کم برخوردار دشت پهناوررخ مستقر شدند و روزانه 400 نفر را به صورت رایگان ویزیت کردند.

وی تصریح کرد: گروه جهادی یاس فاطمی گروه بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ از صبح امروز با استقرار در مرکز خدمات جامع سلامت به مردم مناطق کم برخوردار خدمات درمانی و مشاوره ای رایگان ارائه می کند.

فتوحیان تصریح کرد: در این گروه جهادی پزشکان عمومی و متخصص، ماماها، روانشناسان، غربالگری قند و فشار خون، طب سنتی و تغذیه، آزمایشگاه، دندانپزشک و داروخانه تا روز عید غدیر خم در رباط سنگ حضور خواهند داشت.

مسئول بسیج سازندگی تربت حیدریه گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه امروزی، سمینارهای آموزش مهارت های زندگی و فرزندپروری، کلاس های آموزشی و فرهنگی کودک و نوجوان و مشاوره روانشناسی در قالب این گروه جهادی به مردم خدمات مشاوره رایگان ارائه می شود. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید