رتبه بندی معلمان مهم ترین چالش در آموزش و پرورش است

رتبه بندی معلمان مهم ترین چالش در آموزش و پرورش است

جبار کهسی نژاد در همایش تجلیل از مدیران و معاونان اداره کل آموزش و پرورش گیلان پس از انقلاب اسلامی در رشت گفت: تکریم فرهنگیان و معلمان باید در اولویت قرار گیرد.

وی با اشاره به نقش مربیان در تربیت جامعه افزود: جامعه و نسل دیروز، امروز و فردا حاصل زحمات فرهنگیان و مدیران آموزش و پرورش است.

نماینده مردم رشت و همام در شورای اسلامی با اشاره به اینکه در آستانه تعریف قانون برنامه هفتم توسعه قرار دارد، تصریح کرد: عناوین آموزشی و برنامه های آموزشی در قانون برنامه هفتم توسعه است. از نظرات نخبگان آموزشی استفاده می شود.

کوسی نژاد با بیان اینکه سند تحول توسعه به مدارس راه پیدا می کند گفت: در گذشته سند تحول جایی در مدارس نداشت.

وی از اختصاص 250 هزار میلیارد تومان به آموزش و پرورش خبر داد و افزود: کمتر از 10 درصد بودجه کشور به آموزش و پرورش اختصاص دارد در حالی که در گذشته این رقم به بیش از 15 درصد می رسید.

نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی با بیان اینکه اجرای ناقص رتبه بندی معلمان منجر به برکناری دو وزیر شده است، گفت: اجرای ناقص و مشکل دار طرح رتبه بندی معلمان چالش جدی آموزش و پرورش است.

کوچی نژاد با اشاره به الزام ارزشیابی یک میلیون معلم در کشور، افزود: ساختار آموزش و پرورش باعث عدم اجرای کامل طرح ارزشیابی معلمان شده است.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت بزرگان آموزشی کشور افزود: مسیر درست آموزش و پرورش از تجربه و اندیشه بزرگان و معلمان تعلیم و تربیت است.

دیدگاهتان را بنویسید