رسانه ها باید در مقابل کارشکنی های استکبار تولید محتوا کنند/ اینترنت ملی هنوز اجرایی نشده است

ساعت: 13:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799719

محمد باکر محمدی با بیان اینکه فعالان رسانه ای در مقابل کارشکنی های استکباری باید تولید محتوا کنند، گفت: باید اینترنت ملی داشته باشیم; این خواسته مقام معظم رهبری بوده اما تاکنون محقق نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله محمد باکر محمدی لائینی صبح امروز با رئیس سازمان بسیج مهندسین و سپاه کربلا، رئیس سازمان بسیج رسانه مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و خبرنگاران استانی دیدار و گفتگو کرد. وی با بیان اینکه ما انسان ها به پیام نیاز داریم، گفت: پیام هدف نیست، بلکه وسیله و مقدمه ای است برای اطلاعات بیشتر تا حقایق برای انتخاب بهتر.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه باید قدرت تحلیل مشکلات و بصیرت انسانی تقویت شود، افزود: برای تحلیل صحیح نیاز به اطلاعات بیشتر داریم و رسانه یکی از مهمترین ابزارهای کسب اطلاعات است.

وی با بیان اینکه رسانه ها باید زیبایی و زشتی را برای تقویت نقاط ضعف و مثبت بالا اطلاع دهند، گفت: متاسفانه رسانه ها تحت سلطه مافیای جهانی هستند و خبرگزاری های مهم را در اختیار گرفته و منابع اصلی را مدیریت می کنند. دوستت دارم.

محمدی لائینی با بیان اینکه سرورهای اینترنتی در اختیار نظام سلطه هستند و اطلاعاتی را که قبول نمی کنند به اشتباه حذف می کنند و هنگام اطلاع رسانی به مردم سیاه نمایی می کنند، افزود: در همان سالگرد سردار قاسم سلیمانی شاهد کارشکنی استکبار بود. ما آن را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه فعالان رسانه ای در مقابل این کارشکنی های استکباری نیازمند تولید محتوا هستند، گفت: باید اینترنت ملی داشته باشیم. این خواسته مقام معظم رهبری بوده اما تاکنون محقق نشده است.

امام جمعه ساری به جنگ نرم دشمن اشاره کرد و گفت: باید با محبت رسانه ای برای مقابله با این توطئه دشمنان اسلام و انقلاب تلاش کنیم.

سخنگوی مقام معظم رهبری در مازندران با بیان اینکه رسانه ها باید برای جلب اعتماد مردم کشور و جهان تلاش کنند، گفت: اسکیت بار با پیشرفت فناوری رسانه در صدد دروغگویی و سانسور اخبار است.

محمدی لائینی با تاکید بر اینکه اگر زمینه را به نخبگان بدهیم در جنگ رسانه ای پیروز میدان هستیم، افزود: ایمان نخبگان یکی از مهمترین رموز موفقیت است.

وی بسیج رسانه را بسیار مهم و نقش آفرین دانست و گفت: بسیج باید همه اصحاب رسانه را جامعه هدف و مخاطب خود ببیند.

محمدی لائینی با بیان اینکه بسیج رسانه باید همه رسانه های استان را به انصاف دعوت کند، گفت: بسیج رسانه باید در راستای توسعه فضایل اخلاقی در حوزه خبری و رسانه تلاش کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه گاهی برخی از حقایق که واقعیت دارد نباید افشا شود، اذعان می کند: گاهی باید برخی از حقایق را مخفی نگه داشت. شفافیت مهم است اما برخی موارد از اسرار داخلی کشور است و نباید اطلاع رسانی شود، تحقق این امر نیازمند بلوغ فکری است.

محمدی لائینی با بیان اینکه باید با رسانه ها مطابق مقررات و ضوابط اداری رفتار شود، گفت: ترویج رسانه مهم است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید