رسانه ها بهترین ابزار برای طرح مسائل و پیگیری مطالبات مردم هستند


ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۵
کد خبر: 1890379

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش مهم خبرنگاران و تأثیرگذاری آنان گفت: رسانه ها آیینه کار مسئولان و بهترین ابزار برای طرح مشکلات و مسائل مردم و پیگیری مطالبات آنان هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذرماه حجت الاسلام مجتبی اشجری در نشست خبری پیش از ظهر سه شنبه، زنده نگه داشتن ایام انقلاب اسلامی، بزرگداشت مناسبت های انقلابی و برگزاری مراسم ملی و انقلابی با شور و نشاط را از مهم ترین اهداف انقلاب اسلامی اعلام کرد. تشکیل شورای هماهنگی انقلاب اسلامی

وی تصریح کرد: این شورا در طول 42 سال عمر پر برکت خود با ایجاد زمینه حضور آگاهانه، گسترده و به موقع مردم در صحنه های انقلاب اسلامی در مسیر تداوم، تعالی و پیشگیری از انقلاب اسلامی گام برداشته است. . و خلق حماسه های کم نظیر افزود: برای ایفای نقش موثر و انجام رسالت انقلابی خود به همدلی و همراهی مسئولان، سازمان های مردم نهاد و رسانه ها به ویژه خبرنگاران و عکاسان خبری امیدوار است.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه خبرنگاران و عکاسان سربازان خط مقدم مبارزه با جنگ نرم هستند، ادامه داد: این قشر با آگاهی بخشی، انعکاس دستاوردهای نظام اسلامی و القای روحیه امید در کالبد جامعه است. توطئه ها و شیطنت های رسانه های دروغگو و استکبار جهانی را خنثی کرده و سد محکمی در مقابل فعالیت رسانه ای دشمنان نظام می ایستند.

وی همچنین گفت: کار خبرنگاری شبیه کار انبیا است و این امر رسالت خبرنگاران را در جامعه اسلامی بسیار سخت می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان افزود: نام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با نام حضرت زینب کبری (س) مرتبط است و این پیوند عظمت کار تبیین را به همگان یادآوری می کند. ، ارسال پیام و روزنامه نگاری.

وی با بیان اینکه رسالت خبرنگاران رسالت زینبی است و بارزترین وظیفه رسانه ها در شرایط کنونی تبیین جهاد است، افزود: مبارزات انقلابی ملت ایران، حوادثی که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد. ، هشت سال پاسداری مقدس، موفقیت های متعدد نظام مقدس جمهوری اسلامی، حضور باشکوه. حضور مردم در صحنه های انقلاب اسلامی و مراسم ملی و مذهبی با قلم خبرنگاران متعهد و دوربین عکاسان هنری ثبت و حفظ شد و امروز سند افتخار و مایه مباهات مردم مسلمان شده است. ایران.

حجت الاسلام اشجری با اشاره به اینکه رسالت بزرگ رسانه در تراز انقلاب اسلامی تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و بسترسازی برای ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور است. حضرت ولیعصر (عج) در سایه پیروی از منویات مقام معظم رهبری ادامه داد: آینده ایران اسلامی با رهبری نبوی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) و خدمت به دولتمردان در سطح نظام اسلامی. انقلاب و همدلی و دوستی مردم مسلمان همیشه در صحنه بسیار روشن است. وظیفه امروز رسانه ها، خبرنگاران و عکاسان خبری انعکاس این چشم انداز روشن در جامعه است.

وی با بیان اینکه رسانه ها آیینه کار دولتمردان و بهترین ابزار برای ارائه مشکلات و معضلات مردم و پیگیری مطالبات آنان هستند، افزود: باید چراغ راه امیدآفرینی، حق خواهی و طلبگی باشند. عدالت برای نسل جوان میهن اسلامی فارغ از گرایشات و سلایق سیاسی.

اشجری در ادامه به نقش و حضور خبرنگاران و عکاسان گیلانی در رویدادهای انقلاب اسلامی در سال های اخیر اشاره و تصریح کرد: این حضور زمینه ساز نمایش تصاویری شفاف از حماسه های بی نظیر و درخشان مردم شریف و غیور گیلان در شرایط سخت اقلیمی است. مانند باران و برف شدید شدید بود و در رسانه های جهانی پوشش داده شد.

حجت الاسلام و المسلمین اشجری با قدردانی از خبرنگاران و عکاسان گیلان گفت: خبرنگاران و عکاسان گیلان تصاویری شفاف از حماسه های بی نظیر و درخشان مردم شریف و غیور گیلان در لحظات انقلاب به ثبت رسانده اند. در سال های اخیر تحت شرایط آب و هوایی سخت شرایطی مانند باران شدید و برف سنگین گزارش کردند که این موضوع بازتاب گسترده ای در رسانه های جهان داشته است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید