رسیدگی به دعاوی متعدد در دوره اصلاحات قضایی سازماندهی شد/ پیگیری سازمان بازپرسی برای حل مشکلات شرکت های دانش بنیان


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1910008

هدیان به اقدامات سازمان بازرسی در حمایت از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: سوالات و مشکلات شرکت های دانش بنیان در کارگروهی در سازمان بازرسی بررسی و برای رفع آن مساعدت و پیگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، ذبیح الله هدیان امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طبس، هدف از سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه را شناسایی مشکلات و رفع آن دانست و نکاتی را در خصوص اظهارات این قوه تشریح کرد. رهبر معظم انقلاب در عرصه جهاد.

وی درباره دلایل دشمنی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، استقلال و پیشرفت کشورمان در عرصه های مختلف تصریح کرد: دشمنان برای حقوق بشر می جنگند اما فجایعی که در افغانستان، عراق، سوریه و سوریه به بار آورده اند. یمن به وضوح نشان می دهد که فقط برای انسان در نظر گرفته شده است.

دکتر هدیان در بخشی دیگر از سخنان خود خطاب به مسئولان شهرستان طبس تاکید کرد که باید به حمایت از سرمایه گذاران واقعی توجه کنند.

وی در ادامه به تشریح برنامه های قوه قضاییه در دوران تحول و تعالی پرداخت و با اشاره به حمایت قوه قضاییه از تولید و به ویژه دانش بنیان گفت: با کمک قوه قضاییه از تعطیلی تعداد قابل توجهی از واحدهای تولیدی جلوگیری شد. .

رئیس سازمان بازرسی کل کشور به اقدامات سازمان بازرسی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان اشاره کرد و گفت: مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان در کارگروهی در سازمان بازرسی بررسی و کمک و پیگیری می شود. برای رفع آنها فراهم شده است.

دکتر هدیان خاطرنشان کرد: مبارزه جدی با فساد در این دوره بدون سروصدا و تبلیغات و در عین حال به گونه ای انجام می شود که برای سرمایه گذاران واقعی بلاتکلیفی ایجاد نشود.

وی با اشاره به توجه جدی به امنیت عمومی و برخورد با مخلان نظم و امنیت در دوران تحول و دستاوردهای عالی، افزود: رسیدگی به پرونده های چند جانبه در این مدت مدیریت و سازماندهی شد و به طور مرتب در دستور کار قرار دارد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور ادامه داد: نظارت بر قوانین در اماکن و نظارت بر اجرای وظایف دستگاه ها به صورت مستمر انجام و پیگیری می شود.

دکتر خدایان پیشگیری از وقوع جرم، فساد و تخلفات را از برنامه های سازمان سنجش برشمرد و افزود: ضمن اینکه از بروز فساد جلوگیری می کنیم در صورت برخورد با تخلفات سریعا تذکر می دهیم.

وی با تاکید بر حمایت از مدیران پاک، پرتلاش و جهادی گفت: اگر مدیری در چارچوب قانون عمل کند ترسی از مجازات ندارد و سازمان بازرسی قطعا به این گونه مدیران کمک خواهد کرد.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور خطاب به کارکنان شهرستان طبس یادآور شد: مدیرانی که در زمان مسئولیت خود تغییراتی ایجاد کرده اند را شناسایی و معرفی کنید تا از این مدیران در سایر سمت ها استفاده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید