رسیدگی به پرونده های مواد مخدر در رأس مطالبات ساکنان خراسان جنوبی است


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۹
کد خبر: 1909996

ستایشی گفت: با توجه به بررسی درخواست های مردمی در سفر رئیس قوه قضائیه به خراسان جنوبی تاکنون پرونده های مواد مخدر در صدر درخواست ها قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه امروز در حاشیه دیدارهای مردمی هیئت همراه رئیس قوه قضائیه در خراسان جنوبی گفت: با توجه به بررسی مطالبات مردمی در سفر رئیس قوه قضائیه دادگستری خراسان جنوبی، پرونده های مواد مخدر تاکنون در راس بوده است.

وی افزود: رسیدگی به پرونده های مربوط به خانواده و صدمات ناشی از تصادفات رانندگی پس از پرونده های مواد مخدر در سفر رئیس قوه قضائیه از این استان بیشترین تعداد درخواست را داشته است.

سخنگوی قوه قضائیه تصریح کرد: مجامع مردمی در سفرهای استانی تلاش می کنند تا مشکلات مردم را از نزدیک بشنوند و در اسرع وقت از نظر مقررات رفع کنند.

ستایشی تصریح کرد: توجه هیئت همراه رئیس قوه قضائیه در خراسان جنوبی رسیدگی به امور منطقه است و یکی از مواردی که در سفر در استان به آن توجه می شود ارتباط بین مردم است که همچنین در این مرکز در سطوح مختلف انجام شد.

وی تصریح کرد: برخی از موارد مطرح شده راه حل قانونی ندارد اما در تلاش هستیم تا راهنمایی های لازم را به مشتری انجام دهیم و از هر فرصتی برای کاهش بخشی از درد و مشکلات استفاده کنیم.

سخنگوی قوه قضائیه تاکید کرد: انتظار می رود مردم در رعایت کلی معادلات اجتماعی دقت لازم را داشته باشند تا هرگونه اقدام نکردن منجر به شکایت نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید