رهبر انقلاب: هم از نظر ارزش پول ملی و هم در زمینه تورم و گرانی مشکل داریم/ برای حل مشکلات اقتصادی باید از همه راه ها استفاده کرد.

رهبر انقلاب: هم از نظر ارزش پول ملی و هم در زمینه تورم و گرانی مشکل داریم/ برای حل مشکلات اقتصادی باید از همه راه ها استفاده کرد.

سران قلاب گفتند: امروز ما مشکل داریم، در حوزه ارزش پول ملی خود مشکل داریم و در حوزه تورم و گرانی مشکل داریم. مسئولان باید از همه امکانات اقتصادی استفاده کنند

رهبر انقلاب در حاشیه مراسم روز درختکاری گفتند: چند سال پیش عده ای در نامه ای توصیه به کاشت نهال درختان میوه کردند. درختان میوه هم کاشتیم. امسال از سوی برخی آگاهان و آگاهان به اینجانب رسیده است که درختان بایر، درختان جنگلی، درختان مختلف دیگری که چوب آنها میوه آنها محسوب می شود نیز برای کشور مهم است. کاملاً درست است و به مردم توصیه می کنم به غیر از درختان مثمر، درختان جنگلی درختانی هستند که هم برای مصرف داخلی چوب در کشور و هم برای تجارت چوب که یکی از مسائل مهم است، مهم است.

وی در ادامه گفت: وضعیت اقتصادی که به این یا آن محصول بستگی دارد به همان نقطه ای می رسد که امروز می بینید. امروز هم در زمینه ارزش پول ملی و هم در زمینه تورم و گرانی مشکل داریم. مسئولان باید از همه امکانات اقتصادی استفاده کنند. البته آنها مشغول کار هستند، می بینم و دارند تلاش می کنند. انشاءالله خداوند این تلاش ها را با قدرت ادامه دهد و راه حل مناسبی برای این مشکلات اقتصادی مردم بیابد و اجرا کند. یکی از کارهای مهم بحث درختکاری است که به معنای واقعی کلمه می تواند برای اقتصاد کشور مهم باشد.

دیدگاهتان را بنویسید