روحیه جهادی و انقلابی بودن ویژگی اصلی بسیجیان است


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: 09/03/1401
کد خبر: 1913415

در مراسم مجمع اساتید، طلاب و روحانیون؛

سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه گفت: هفته بسیج یادآور رشادت ها، رشادت ها و روحیه انقلابی و جهاد معنوی مردم بسیجی در عرصه های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار محمد کرمی صبح امروز در جمع اساتید، طلاب و روحانیون در مراسم روز بسیج اظهار داشت: در آبان ماه سال 58 طلاب پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند. و یک ماه بعد پس از این حادثه، آمریکا جمهوری اسلامی ایران را که یک نظام نوپا بود، تهدید کرد، در آن زمان سپاه تشکیل نشد و کودتاهای مختلفی در کشور انجام شد.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به دستور تشکیل بسیج از سوی امام خمینی (ره) افزود: بسیج در عرصه های علمی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی پیشرفت های بی شماری داشته است. کشور تا به امروز و در کشورهای دیگر جبهه مقاومت تشکیل شده است.

سردار کرمی با بیان اینکه بسیج یعنی انجام کار برای رضای خدا، تصریح کرد: فرهنگ بسیجی یک فرهنگ دینی است و این نیروی ارزشمند در همه صحنه ها و عرصه های مختلف حضور فعال دارد.

این مسئول ادامه داد: بسیج در دوران دفاع مقدس با روحیه دینی و الهی در عملیات های مختلف بدون تجهیزات کافی با وجود مردم متدین توانست در مقابل دشمن به پیروزی دست یابد.

سردار کرمی در پایان خاطرنشان کرد: تکمیل پروژه های اقتصادی با تفکر بسیجی شکل می گیرد و با این چشم انداز پیشرفت های زیادی در کشور حاصل شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید