روشنایی چراغ مطالعه در شرایط تاج / کتابخانه زابل و کمب مراد آباد چابهار در آستانه افتتاح

ساعت: 12:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785087

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سیستان و بلوچستان؛

حامد زارای با بیان اینکه چراغ مطالعه در تاج خاموش نشده است، گفت: کتابخانه زابل و کمب مرادآباد چابهار به زودی راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نقل قول از زمان ما؛ حامد زارای، مدیرکل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان در مراسم تجلیل از خادمان و فعالان عرصه کتاب، کتابخانه ها و کتابداران که پیش از ظهر امروز برگزار شد، اظهار داشت: آنها بیش از پیش تحمل کردند و تمام تلاش خود را کردند که نور کتابخانه نورانی نشود. برو بیرون.

وی افزود: رنگ های تاج بر فعالیت کتابخانه ها تاثیرگذار بود اما فعالیت های فرهنگی محدود نبود و فرصت حضور بیشتر در فضای مجازی را داشتیم.

این مسئول افزود: در ایام تاج، طرح پیک کتاب به صورت رایگان در روستاها آغاز شد که پس از دریافت پیامک، کتاب درخواستی مردم به درب منزل ارسال می شود.

وی با اشاره به توسعه زیرساخت های کتابخانه ها گفت: تا پایان سال چندین رویداد زیرساختی در این حوزه در استان خواهیم داشت. کتابخانه عمومی شانه مرادآباد و استاد ایرج افشار زابل به زودی به بهره برداری می رسد. “

زارای افزود: همچنین سه کتابخانه در زابل و هش در حال ساخت است که کلید آن تا پایان سال تحویل داده می شود. همچنین واگذاری دو کتابخانه در هش و کنارک نیز در دستور کار قرار دارد.

df6bf1f8 1647 410e 839b 85a4b1b87c98 خبر خاکستری

بر اساس گزارش این مراسم، کتاب «دریایی در جیب» نوشته عباس باقری شاعر برجسته و معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افتتاح شد.

همچنین از مدیران ارشد کتاب، کتابداران، اعضا، فعالان و منتخبان این بخش تقدیر شد و سیمین شهرکی روزنامه نگار عصر هامون به عنوان فعال رسانه ای در حوزه کتاب تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید