رویدادهای تولید محتوا فرصتی برای ورود به دنیای اقتصاد دیجیتال است

ساعت: 10:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781518

معاون ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان:

حسین ابراهیمیان گفت: یکی از مشکلات و معضلات اساسی کشور اشتغال و اقتصاد است و با توجه به اینکه دنیا به سمت اقتصاد دیجیتال پیش می رود، لذا چنین رویدادهایی فرصتی را برای توجه بیشتر به فضای مجازی فراهم می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین ابراهیمیان معاون مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان و از فعالان کسب و کار سایبری در گفت و گو با خبرنگار مرآت در خصوص سومین رویداد ملی محتوای دیجیتال در استان سمنان اظهار داشت: با توجه به اینکه دنیا به سمت اقتصاد دیجیتال حرکت می کند، چنین اتفاقاتی این امکان را فراهم می کند. توجه بیشتری به فضای مجازی داشته باشیم.

ابراهیمیان در ادامه اذعان داشت: رویدادهای تولید محتوای بسیج در کنار ایجاد فضای فرهنگی و گردش اقتصادی در کشور، استعدادهای برتر جوانان را در این عرصه آشکار خواهد کرد.

معاون مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان با اشاره به استقبال گسترده جوانان از این رویداد بزرگ، اذعان داشت: ارزیابی این رویداد تا کنون نشان از سطح خوب و تخصصی تیم های شرکت کننده دارد که قابل پیش بینی نبود.

وی با بیان اینکه محتوای تولید شده در این رویدادها فرصتی برای ایجاد کسب و کار اقتصادی در بستر فضای مجازی است، افزود: چنین رویدادهایی باعث می شود فرهنگ کسب و کار دیجیتال در کشور در بستر فضای مجازی گسترش یابد و از این رو مسئولان هزینه بیشتری را پرداخت خواهند کرد. توجه به این فضا

ابراهیمیان سیاست های نادرست جوانان را از حضور در این مناطق منصرف می کند و گفت: متاسفانه برخی مشکلات بازدارنده است و باید علاوه بر برگزاری این مراسم، روند حضور و تردد جوانان در این منطقه تسهیل شود.

به گفته ابراهیمیان، معاونت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به نوبه خود حوزه حمایت مالی و جذب سرمایه گذار و تلاش برای تجاری سازی محتوای تولید شده مربوطه را در دستور کار خود قرار داده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید