رویکرد تیم مذاکره کننده جدید ایران امیدوارکننده است

ساعت: 19:37
تاریخ انتشار: 14/15/1400
کد خبر: 1790097

رضایی گفت: البته برای ما مذاکره، مذاکره و صرف توافق نیست، بلکه مهم این است که به توافق خوبی برسیم که منافع مردم را تامین کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، حسن رضایی، تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: آنچه مشخص است این است که رویکرد تیم مذاکره کننده ایرانی در دولت جدید با دولت قبل متفاوت است و اینکه منافع ملی تامین شود بسیار دلگرم کننده است. در قلب مذاکرات است.»

وی افزود: رویکرد بسیار مثبت و قابل تقدیر این است که تیم مذاکره کننده ایرانی با دست پر وارد مذاکره شده و کارشناسان فارغ از گرایش سیاسی در کنار تیم مذاکره کننده هستند و از سوی دیگر دیپلمات های ما برتری را در دست گرفته اند. دست به طرف دیگر.»

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: قطعا برای ما مذاکره بحث مذاکره و توافق نیست، بلکه مهم این است که به توافق خوبی برسیم که منافع مردم را تامین کند.

رضایی گفت: در واقع موضوع اصلی مذاکرات در دولت جدید رفع تحریم ها است و زمانی گفتگو معنا پیدا می کند که طرف مقابل به تعهدات خود عمل کند و تحریم های سرکوبگرانه علیه کشورمان برداشته شود.

وی گفت: البته یکی از مشکلاتی که در این زمینه داریم، نبود راهبرد رسانه ای مشخص است و این می تواند تلاش و رویکرد درست تیم مذاکره کننده را خدشه دار کند.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: نباید اینگونه باشد که مدیریت افکار عمومی در دست دیپلمات ها و خبرنگاران غربی باشد و اخبار دست اول منتشر کنند و عملیات روانی انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید