رژیم صهیونیستی از قطعنامه آژانس حمایت می کند


ساعت: 12:08
تاریخ انتشار: 1801/03/18
کد خبر: 1844439

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: پیش نویس قطعنامه علیه ایران در شورای حکام یک اقدام سیاسی و در راستای سیاست فشار حداکثری و اهداف اصلی آن و حمایت و رهبری آن از رژیم صهیونیستی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت با خبرنگاران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. مربوط به در قطعنامه پیشنهادی سه کشور اروپایی در شورای حکام علیه ایران آمده است: این اقدام اخیر سه کشور اروپایی با یک برنامه اولیه است. نویسنده قطعنامه علیه ایران در شورای حکام یک حرکت سیاسی در راستای سیاست فشار حداکثری و اهداف اصلی آن و حمایت و رهبری آن از رژیم صهیونیستی است.

اسلامی تاکید کرد: 20 سال است که اتهامات و اتهامات به ایران نسبت داده می شود. اساس شکل چرخ دنده ها بردهام آنها باید این اتهامات را برطرف می کردند. اگر جمهوری اسلامی ایران بردهام برای رد اتهامات و ایجاد اعتماد پذیرفته شده است.

و تیز کورد: تمام پرونده های ادعا شده با فرمت pmd بسته می شوند، یعنی. مذاکرات، بازرسی ها، بازدیدها و پرونده ها بسته شده است. در این زمینه فهمیده شد که طرفین درگیر تعهداتی دارند. آنها باید تحریم‌ها را لغو می‌کردند و برای توسعه صنعتی کشور همکاری و امکانات فراهم می‌کردند و جمهوری اسلامی ایران پذیرفت که برای ایجاد این اعتمادسازی باید فعالیت‌های هسته‌ای خود را محدود کند.

اسلامی گفت: ما امروز هستیم از نو به سوی او برگشتیم، یعنی همان حرف ها و داستان ها دوباره ظاهر می شود. ایران ماه ها در حال مذاکره بوده و متن توافق در قالب است همه فنی بوده است. ولی از نو رژیم صهیونیستی کشور را به عملیات تروریستی و روانی و همچنین دیپلماسی فعال و بزرگ نمایی با تهدیدهای مکرر تهدید می کند و اگر دیپلماسی جلوی برنامه هسته ای ایران را نگیرد ما خودمان جلوی آن را خواهیم گرفت. آیا قانون جنگل ها حاکم است؟ جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه فعالیت هسته ای پنهان یا نانوشته ای را معرفی نکرده است من نبودم مالک نیست. مردم ما بدانند که این موارد ادعایی انگیزه رسانه های صهیونیستی است.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید