رکود 90 درصدی بازار خودرو در مشهد / عرضه به موقع خودروهای داخلی قیمت ها را تثبیت می کند


ساعت: 15:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۳
کد خبر: 1805517

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو مشهد گفت؛

حیدری گفت: شاهد رکود 90 درصدی در بازار خودرو در مشهد هستیم و با توجه به اینکه قیمت خودرو همچنان در نوسان است، خریدار وجود ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا حیدری رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه داران خودرو مشهد در گفتگو با صبح توس؛ وی در خصوص وضعیت بازار خودرو در مشهد گفت: اگر بازار خودرو را رصد کنیم این بازار متاثر از نوسانات ارز و عرضه خودرو در کشور است.

وی افزود: 80 درصد نوسانات بازار خودرو مربوط به این دو حوزه یعنی مشکلات ارزی و عرضه خودرو توسط خودروسازان داخلی است و در صورت عدم تحویل به موقع خودروی داخلی قطعا بر قیمت ها تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو مشهد گفت: حدود 10 روز است که به دلیل اقدام دولت و احتمالا مشکل واردات خودرو با رکود 90 درصدی در این بازار مواجه هستیم زیرا قیمت خودرو همچنان در نوسان است و نداریم. خریداران.”

حیدری افزود: زمانی که تحویل خودروهای بومی به موقع انجام شود و خودروهای ثبت نامی به موقع به دست خریداران برسد، قطعا در بازار خودرو موثر بوده و ثبات قیمت را خواهیم داشت.

وی در پایان گفت: اگر به مشکلات ارزی نپریم، بازار خودرو نیز به ثبات می رسد، بنابراین عمده نوسانات بازار خودرو مربوط به نوسانات ارزی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید