زیرساخت های ورزشی در استان البرز ضعیف است


ساعت: 16:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۷
کد خبر: 1904395

نرگس سلطانیان گفت: زیرساخت های ورزشی در استان البرز به ویژه شهرستان ها بسیار ضعیف است و باشگاه من حتی سیستم تهویه مناسبی ندارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نرگس سلطانیان کونگ فو کار البرزی که 6 سال است در این رشته فعالیت می کند در گفتگو با خبرنگار «تیتریک» گفت: کونگ فو یکی از ورزش های رزمی است که بسیاری از بانوان از آن استقبال می کنند.

وی ادامه داد: در دوره های کونگ فو ثبت نام کردم و علاقه زیادی به آن پیدا کردم و به صورت حرفه ای به این ورزش پرداختم.

سلطانیان به افتخارات خود در این رشته ورزشی اشاره کرد و افزود: 9 مقام کشوری (6 طلا، 2 نقره، 1 برنز) کسب کردم و حدود 50 مقام دارم و برای یک دوره بهترین رزمی کار کشور و شهرستان شدم.

این ورزشکار تصریح کرد: زیرساخت های ورزشی در استان البرز به ویژه شهرستان ها بسیار ضعیف است و در باشگاهی تمرین می کنم که حتی کولر آبی و سیستم تهویه مناسب هم ندارد.

وی با بیان اینکه ایران ورزشکاران خوب زیادی دارد، گفت: علاقمندان به قهرمانی ابتدا ورزش مورد علاقه خود را انتخاب کنند و با تمرین و پشتکار به جایگاهی که دوست دارند برسند.

سلطانیان ادامه داد: کشور باید از استعدادهای ورزشی خود استفاده و حمایت کند تا پرچم ایران همیشه در اهتزاز باشد و بتوانیم به این قهرمانی افتخار کنیم.

این ورزشکار افزود: ورزشکاران کشور همچنان علاقمند و پیگیر بوده اند، امیدوارم مسئولان زمینه رشد را برای آنها فراهم کنند.

وی تاکید کرد: از پدر و مادرم و معلمم سرکار خانم نفیسه حرسیج تشکر می کنم که در راه قهرمانی من را حمایت و همراهی کردند.

سلطانیان گفت: اگر قصد شروع ورزش قهرمانی را دارید باید بدانید که راه سختی در پیش دارید، موانع زیادی در این راه وجود دارد اما وقتی هدف برایتان مهم است در حاشیه دخالت نکنید.

این ورزشکار در خاتمه خاطرنشان کرد: استان البرز قهرمانان ورزش های رزمی زیادی دارد و پتانسیل های زیادی در این رشته ورزشی در استان وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید