زیرساخت های کهگیلویه جوابگوی نیاز مردم نیست

سرپرست استانداری کهگیلویه در این جلسه گفت: من نمی خواهم منکر خدمات به مردم باشم، خدمات ارائه شده تا به امروز ارزشمند بوده است، اما با توجه به گستردگی منطقه و عمق محرومیت زیرساخت های مورد نظر، برای جمعیت کهگیلویه مناسب نیست و به طور کامل ایجاد زیرساخت های لازم در برق فاصله زیادی داریم.

عبدالعزیز موسوی با اشاره به اینکه ظرفیت شهرستان در حوزه انتقال و توزیع است، افزود: تمام مناطق شهر از یک پست تامین می شود و این امر در مواقع بحرانی برای شهر مشکل ایجاد می کند و اگر این ایستگاه توزیع باشد. حذف شده، فرصتی برای ادامه منبع تغذیه وجود دارد، در شهر امکان پذیر نیست.

وی توسعه و افزایش پست ها را یکی از نیازهای اولویت دار شهرستان عنوان کرد و گفت: غلبه بر پیک بارها در سال گذشته زحمات زیادی را می طلبید اما با وجود کمبودهای باقی مانده قطعا در سال آینده با مشکل مواجه خواهیم شد.

موسوی ساماندهی چراغ های مزاحم برق معابر را برای توسعه خدمات شهری و روستایی مهم دانست و خاطرنشان کرد: شرکت برق باید با دقت بیشتری نسبت به توجه به حقوق شهروندان اقدام کند.

معاون مهندسی و برنامه ریزی شرکت توزیع همچنین با اشاره به اینکه کیفیت خدمات و رضایت نسبی مردم از خدمات برق مهم و منوط به بهبود زیرساخت ها است، ابراز امیدواری کرد با حمایت ها و رعایت اولویت ها اقدامات انجام شود. در راستای تامین برق پایدار است.

انصاری ضمن ارائه گزارشی از تلاش های مسئولان شرکت توزیع گفت: پارسال حدود 300 میلیارد ریال در حوزه برق کهگیلویه برای توزیع، تعمیر و تعویض شبکه، نصب ترانسفورماتور و … هزینه شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید