ساختار فرهنگی کشور باید انقلابی باشد


ساعت: 20:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1917012

امام جمعه سلفسگان با بیان اینکه ساختار فرهنگی ما باید به صورت انقلابی بازسازی شود، گفت: در عین حال شناخت دقیق ضعف های فرهنگی در عرصه هایی مانند جامعه، سیاست، خانواده، سبک زندگی و… یکی از الزامات اصلی مهندسی فرهنگی کشور است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام گوروی در گفتگو با خبرنگار قم فوری با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: این اتفاقات اخیر نشان داده است که در بعد فرهنگی به ویژه در حوزه جوانان و نوجوانان نیازمند کار بیشتری هستیم، بنابراین ساختار فرهنگی ما باید بازسازی انقلابی، هوشیاری مستمر، شناخت دقیق ضعف‌های فرهنگی در عرصه‌های اجتماعی، سیاسی، خانوادگی، سبک زندگی و سایر حوزه‌ها و تلاش برای دستیابی به راهکارهای علمی برای رفع نقاط ضعف و ترویج پیشنهادهای صحیح فرهنگی، از الزامات اساسی فرهنگ است. مهندسی در کشور

وی ادامه داد: به خواست خداوند با همفکری و همکاری همه دستگاه های فرهنگی از جمله حوزه علمیه سازمان اعتلای فرهنگ و رهبری ورزش، جوانان و مردم عزیز به ویژه نخبگان و دانش آموزان موفق خواهیم شد. بتواند در تبیین دستاوردهای انقلاب و معارف اسلامی گام های محکمی بردارد.

غروی گفت: دولت های مسلط به دنبال تسلط بر مغزها هستند، اگر بتوانند مغز ملتی را کنترل کنند، آن ملت سرزمین خود را تسلیم دشمن می کند. امروز دشمنان ما تلاش می کنند تا مردم ایران نظر رهبران انگلیس و آمریکا را باور کنند تا بتوان گفت مردمی در ایران هستند. اما مغز و تفکرشان آمریکایی و انگلیسی است.

وی تاکید کرد: با برنامه ریزی صحیح در بعد فرهنگی و اجتماعی نباید اجازه داد این توطئه ها به پایان برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید