سالمندان برنامه ریزی سفر به مکان های مرتفع

سالمندان برنامه ریزی سفر به مکان های مرتفع

نعمت الله ترکی افزایش رضایتمندی مستمری بگیران را با توجه به تاکیدات مستمر رئیس جمهور و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رویکرد اصلی این نهاد دانست و افزود: این دولت توجه جدی به امور بازنشستگان دارد.

ترکی تاکید کرد: مدتی است که در حال بررسی و محاسبه نقاط ضعف صندوق و زیر مجموعه های آن در دوره های گذشته مدیریت و برنامه ریزی کوتاه مدت بوده ایم و به نظر می رسد گام بزرگ تکاملی برداشته شود.

وی ادامه داد: وعده های ما وعده های کوتاه مدتی است که برای بازنشستگان و عموم مردم ملموس است و به مدیران هم گفته ایم که کار عملیاتی آنها اولویت ماست.

رئیس صندوق بازنشستگی کشوری به علاقه خیل عظیم مستمری بگیران به زیارت اشاره کرد و گفت: در گذشته تردد به عتبات عالیات برای مستمری بگیران قابل دسترسی نبود و یا تسهیلاتی نداشت و بسیاری از بازنشستگان از این موضوع به دستگاه نظارت عمومی گلایه داشتند. . “

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با تاکید بر اینکه باید در کنار سفرهای سیاحتی برای بازنشستگان، زیارت عتبات عالیات تسهیل شود، گفت: در روزهای پایانی سال گذشته دستورات لازم در این زمینه صادر و جلساتی برگزار شد تا این کار انجام شود. به زودی اعمال می شود.

ترکی نقش صندوق بازنشستگی را در این سفرها تسهیل کننده دانست و گفت: در این راستا شرکت های زیرمجموعه صندوق امانی ترتیب داده شده است تا مستمری بگیران با کمترین هزینه به زیارت بروند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: از ظرفیت 2 شرکت هواپیمایی به صندوق بازنشستگی برای تسهیل سفر زیارتی بازنشستگان استفاده می شود.

دیدگاهتان را بنویسید