ساماندهی مسائل اقتصادی تصمیم کلیدی دولت سیزدهم است/ آینده روشن با رفتار مردمی دولت اصلی

ساعت: 22:52
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785252

محمود مرادی گفت: دولت سیزدهم در سه ماهه اول فعالیت خود گام های اساسی برای رفع مشکلات کشور از ارزان شدن کالاهای اساسی گرفته تا مسکن، ارز و تاج و تخت برداشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمود مرادی در گفت و گو با بالا، درباره اقدام 100 روزه دولت اصلی گفت: همه انتظار دارند مطالبات پاسخ داده شود.

وی گفت: مردم نیز به این دولت رای دادند زیرا می توانند به مطالبات آنها پاسخ دهند، جامعه از دولت توقع بالایی دارد و جامعه انتظار دارد وزرای کابینه به تدریج بر قوه مجریه کشور مسلط شوند.

این کارشناس سیاسی گفت: تعاملات مکرر رئیس جمهور با رسانه ها و مطبوعات به ویژه با رسانه های جناح رقیب، رفتار مردمی دولت و امید به آینده روشن، تلاش برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم سفر به استان ها و هیئت های دولتی محرومیت از مناطق و بازدیدهای سرزده «احیای شورای عالی انقلاب فرهنگی، توجه مدال آوران در مسابقات بین المللی و… از نکات مثبت، آینده نگر و قابل تقدیر این دولت محسوب می شود. ، که باید با قدرت ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از موارد از جمله توجه به معیشت، راه اندازی بنگاه های تولیدی و تجاری و راه اندازی کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل، توجه به تولید و امنیت غذایی، روشن شدن موتور تلاش در بین مدیران سهل انگار و بی توجه، مبارزه با قاچاق از طریق نقاط رسمی، وضعیت نابسامان توزیع دارو و مواد غذایی در کشور و دلالان وحشتناک این حوزه، … همچنان جا برای نظارت و ورود دولت و قوه قضائیه باقی می گذارد.

این کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: جریان اصلاحات در دولت روحانی تمام تلاش خود را برای حل مشکلات کشور از طریق مذاکره و برجام انجام داد و شور و اشتیاق برای نشستن بر سر میز مذاکره با آمریکا در میان اصلاح طلبان به حدی بود که 28 شرط اعلام کردند. برای اجرای برجام اقدامی نکردند و این باعث آسیب محض شد و این روزها که کار به دولت جدید سپرده شده بازنده های قبلی خود را در موقعیت حساسی قرار داده و خواستار روند محکومیت گذشته دولت جدید هستند.

مرادی گفت: البته خوشبختانه دولت دیدگاه منفی را کنار گذاشته و با روابط خوبی که با کشورهای منطقه دارد امیدوار است وضعیت اقتصادی بهتر شود. !! این قابل ستایش است.

وی گفت: ایران برای اقتصاد و اقتدار دیپلماتیک خود نیازمند همکاری سازنده با کشورهای منطقه و همکاری های منطقه ای است که باید با جدیت وزارت امور خارجه و در مذاکرات ایران و عربستان در مورد بازار نفت ایران پیگیری شود. صادرات را افزایش داد. «در مورد نفت ایران هم صحبت شد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: عربستان نیز به دنبال بازگشت مذاکرات با برجام است و باید در این زمینه با آمریکا رایزنی کند تا در روزهایی که شاهد افزایش نرخ ارز هستیم، با حسن نیت اجازه انتقال وجوه از محل وجوه بلوکه شده به ایران داده شود. خدمات عمومی…»، برخی به عمد و برخی دیگر صرفاً فعالیت هایی را انجام می دهند که مردم را ناامید می کند و عملیات روانی دشمنان را افزایش می دهد.

مرادی افزود: کشور در عرصه های مختلف با مشکلات و معضلات زیادی دست و پنجه نرم می کند. امیدواریم با همت مردم و کارمندان و دولت جدید که به اقتصاد کشور و دهک های پایین جامعه توجه بیشتری دارد، امید مردم به روزهای بهتر و وضعیت بهتر محقق شود.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید