سردار سلیمانی در عمل شعار «هیهات منا الذله» را ثابت کرد.

ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794861

شهروند البرزی گفت: سردار سلیمانی به تعبیر قرآن حافظ حقوق همه شیعیان است و شعار «هیهات منا الذلت» را در عمل ثابت می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از « تیتریک » ; 13 دی ماه سالروز جنایت دیگر استکبار جهانی توسط آمریکای خائن علیه مردم ایران است. اقدامی که نه تنها مردم کشور، بلکه تمامی آزادی خواهان جهان را در اندوهی بزرگ فرو برد.

رئیس جمهور خبیث و جنایتکار آمریکا در این روز دستور ترور مرد بزرگی را صادر کرد که بسیاری از مردم مظلوم منطقه از لبنان و سوریه گرفته تا افغانستان و عراق احساس آزادی و حمایت از این مرد بزرگ را تجربه کردند. و توانستند خود را از یوغ استکبار رهایی بخشند.

سردار رشید اسلام، مرحوم سردار قاسم سلیمانی، مردی بود که از دوران کودکی جبهه ها را ترک نکرد و همیشه لباس مجاهدین را بر تن داشت. رزمنده ای که در جوانی عملیات موثری را علیه رژیم بعث عراق انجام داد و سپس با بهره گیری از تجربه دفاع مقدس، جنوب شرق کشور را از لوث وجود اشرار و گروه های مسلح تروریستی پاکسازی کرد و طعم زندگی آسوده و بی دغدغه را چشید. منطقه

خبرنگار تیتریک در آستانه سالگرد شهادت سردار دلا به میان مردم رفت و نظر مردم را درباره این سردار بزرگ جویا شد.

جوانان مشتاق آشنایی با ابعاد مختلف زندگی سردار سلیمانی هستند

فروز جعفری معلم بازنشسته در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: پیروزی جبهه مقاومت و شکست دشمنان در تهاجم به برخی کشورهای اسلامی مرهون ایثار و فداکاری سردار سلیمانی است.

وی ادامه داد: نسل جوان همچنان مشتاق آشنایی بیشتر با ابعاد مختلف زندگی سردار دلا هستند و مکتب این شهید باید در قالب گنجینه ای گرانبها نوشته و به آیندگان منتقل شود.

این شهروند افزود: مردم برای رسیدن به قله های عزت و سعادت نیازمند الگویی مانند شهید سلیمانی هستند.

سردار سلیمانی در عمل شعار «هیهات منا الذله» را ثابت کرد.

علی میرقاسمی راننده تاکسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سردار سلیمانی پرورش یافته مکتب امام خمینی (ره) و نظام جمهوری اسلامی، شخصیت برجسته ای است که به الگو تبدیل شده است.

وی ادامه داد: تاریخ 43 ساله انقلاب سرشار از سردار سلیمانی است که برای به اهتزاز درآوردن پرچم ایران بر فراز قله های شادی خود و خانواده اش را فدا کردند.

این شهروند تصریح کرد: سردار سلیمانی به تعبیر قرآن حافظ حقوق همه شیعیان است و شعار «هیهات منا الذله» را در عمل ثابت می کند.

برای جنگ اقتصادی به حکومت سردار سلیمانی نیاز داریم

محمد هاشمی یکی از فروشندگان لوازم خانگی به تیتریک گفت: امروز کشور در جنگ اقتصادی است و برای رهایی از آن به رهبری سردار سلیمانی نیاز داریم.

وی ادامه داد: حاکمیت به موقع و هوشمندانه سردار سلیمانی باعث از بین رفتن داعش ظالم در منطقه می شود، پژوهشگران باید ابعاد مدیریتی این شهید مقاومت را شناسایی و برای مردم تشریح کنند.

این شهروند در خاتمه تاکید کرد: سردار دلا اهل عمل بود. متأسفانه امروز کارمندان دولت پرحرف هستند و وقت خود را صرف شعارهای دروغین می کنند.

راز محبوبیت سردار دلا، ارتباط گرم و صمیمانه با مردم بود

الهام باقری فروشنده مغازه در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: سردار سیلمانی عاشق روستا و شهادت بود و همه کارهای زندگی خود را بر همین اساس برنامه ریزی کرد.

وی ادامه داد: روحیه مردمی سردار دلا باعث محبوبیت آن در مجامع جهانی شده است، این روحیه در نقاط مختلف کشور راهگشا است.

این شهروند تصریح کرد: مسئولی که درد مردم را از نزدیک نبیند نمی تواند برای رفع آن برنامه ریزی کند اما سردار سلیمانی در همه بحران ها در کنار مردم بود.

حفاری افزود: این انقلاب مبتنی بر دموکراسی است، بنابراین کارمندی که در دوران حکومتش این اصل مهم را انجام دهد مردمی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید