سردار سلیمانی راهبرد 80 کشور را با جبهه مقاومت اشتباه گرفت/ ما در الگوبرداری از مکتب انقلابیون ضعف جدی داریم.


ساعت: 11:33
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920589

حجت الاسلام علی رسولی گفت: سرلشکر سلیمانی سازماندهی و رهبری سازمان های داخل و خارج کشور را بر عهده گرفت و استراتژی 80 کشور را به هم ریخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علی رسولی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: متأسفانه از نظر الگوسازی ضعیف عمل می کنیم.

حجت الاسلام رسولی افزود: در انقلاب اسلامی الگوهای بزرگتری از سردار سلیمانی نیز وجود دارد، اما درس گرفتن از آنها مغفول مانده است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی در کار و زندگی شخصی موفق بود، تصریح کرد: جبهه مقاومت از وظایف ذاتی و تشکیلاتی حاج قاسم بود.

این کارشناس بیان کرد: سردار سلیمانی سازماندهی و رهبری سازمان های داخل و خارج کشور را بر عهده گرفت و استراتژی 80 کشور جهان را به هم ریخت.

وی ادامه داد: حاج قاسم از نظر زندگی اجتماعی، حضور در میان مردم، مسائل عاطفی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان موفق بوده و الگوی درخشانی است.

حجت الاسلام علی رسولی گفت: بی دلیل نیست که دشمنان به صورت حرفه ای برای تخریب چهره سردار سلیمانی تلاش می کنند چرا که حاج قاسم موفقیت های زیادی داشت.

وی افزود: سردار سلیمانی مکتبی را در ایران و جهان ایجاد کرد اما متاسفانه ضعف جدی و ریشه ای داریم چرا که به جای الگوبرداری، تسلیم زمانه شدیم.


ستاره احمدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید