سرنخ اصلاح طلبان تکرار شد/ حادثه تروریستی مشهد چهره مورد علاقه روحانیون را ترسیم کرد


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820643

محمدحسن موسویان گفت: برخی از گرفتاری‌های جریان اصلاح‌طلب با جفا به گذشته‌های سیاسی، کاملاً قابل درک است که همواره با معاندانی که به دنبال تخریب مسیر موفقیت نظام هستند و از آن ناراحت هستند، هم‌گام هستند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدحسن موسویان کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با مرآت با اشاره به موضع جریانات اصلاحی در خصوص حادثه شهادت دو دانشجو در حرم رضوی گفت:

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: برخی از گره گشایی جریان اصلاحات در تعقیب گذشته سیاسی خود کاملاً قابل درک است که همواره در راستای مخالفانی است که به دنبال سنگ اندازی به موفقیت نظام هستند و از آن ناراحت هستند. “

موسوی با اشاره به تشییع باشکوه این دو دانشجوی شهید اذعان داشت: علیرغم فضای رسانه ای معاندین و تفرقه آشکار بین شیعه و سنی، مردم آگاه و هوشیار ایران اسلامی با حضور باشکوه خود در تشییع این پیام را به اطلاع مردم رساندند. دنیا.” دوستت دارم.

وی افزود: امروز مشکلات مردم با حضور روحانیت و دولت جهادی از بطن حوزه علمیه حل می شود و کسانی که مدیون جریان و سیاست غرب گرا در منطقه هستند قطعاً موج علیه اینها را دنبال خواهند کرد. آنها یک دولت جهادی هستند.

به گفته این کارشناس سیاسی، قطعا این اقدام تروریستی در خارج از کشور طراحی شده است و عقب افتادن آنها در داخل کشور نوعی سوپاپ اطمینان است که به دنبال تطهیر و زیباسازی جریان استکبار است.

وی در پایان گفت: شهادت سرکوب شده روحانیت باعث محبوبیت جامعه روحانیت جهادگر در بین مردم شد و حجاب واقعی بنده مشخص شد که بصیرت مردم را افزایش داد که قطعا ناراحت کننده و عصبانی است.

به گفته موسوی، دشمنان اسلام قصد دارند با چنین حوادث تلخ و دلخراشی بین شیعه و سنی شکاف ایجاد کنند، آنها را تحریک کنند و جنگ مذهبی را به راه بیندازند و قطعاً این توطئه با هوشیاری مردم باز هم شکست خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید