سفر در روستا باعث کاهش شکاف بین مردم و حکومت مردم شد

ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: 1400/10/17
کد خبر: 1798612

نایب رئیس مجلس با بیان اینکه در سفرهای استانی ارتباط خوبی بین مردم و مسئولان برقرار شده است، گفت: سفرهای استانی باعث کاهش فاصله مردم با دولت مردان شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کوم فردا، سید محمد حسینی نایب رئیس مجلس در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه مصلی قدس به سیل اخیر در استان های جنوبی کشور اشاره کرد و گفت: سیل اخیر در استان های جنوبی مردم و مردم دولت با قدرت تمام وارد میدان شد.

وی سفر استانی رئیس جمهور به استان کوم را مورد توجه قرار داد و گفت: در این سفرهای استانی دولت مردان به طور کامل در جریان موارد قرار می گیرند و با اولویت بندی صحیح کارهای عمرانی، نواقص استان ها را برطرف می کنند.

حسینی گفت: رکودی که هم اکنون در کشور حاکم است با تحرک، پویایی و تلاش کارکنان جبران می شود، اما رفع این تنبلی ها و ضعف ها زمان بر است.

در سفرهای استانی مشکلات حوزه آب و صنعت و کشاورزی را حل می کند.استان بسیاری از مشکلات مردم حل شده است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور به طرح افزایش تولید مسکن در کشور اشاره کرد و گفت: ده ها هزار نفر در استان کوم در این طرح ثبت نام کرده اند و لازم است هر چه سریعتر زمین مورد نیاز این طرح تامین شود. “

وی مصوبات سفر اخیر دولت به کوم را مهم دانست و گفت: تامین نیروی کار برای برخی دستگاه های اجرایی، پرداخت معوقات به کادر درمانی، حمایت از بخش خصوصی در سرمایه گذاری خارجی و داخلی، ضایعات، حاشیه نشینی، تسهیلات خانوادگی و زناشویی، توجه به خسارت به جامعه وارد شد و بر تکمیل پروژه های نیمه تمام فرودگاه، مونوریل و مترو تاکید شد.

حسینی به دیه 19 و نقش مردم قم در انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: عرصه های دیگر در خط مقدم بودند و از کوم انتظاری بیش از این نمی توان داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید