شکاف بین مردم و دولت در حال کاهش است


ساعت: 12:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814638

حامد شیرهدا گفت: از زمان روی کار آمدن ریاست جمهوری تاکنون بیش از صد دوز واکسن تاج در بین اقشار مختلف مردم تزریق شده است. ادامه این روند باعث کاهش شکاف و بی اعتمادی مردم به دولت می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حامد شیرهدا کارشناس مسائل سیاسی کشور در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیلی و اطلاع رسانی صبح زاگرس به مقایسه واکسیناسیون تاج و تخت در دولت رئیس جمهور و روحانی پرداخت و گفت: تحریم هستیم و در شرایط کنونی نیستیم. همه امکان واردات واکسن به دلیل عدم الحاق به FATF در بحبوحه بحران سلطنتی وجود دارد.

وی افزود: از زمان روی کار آمدن تاکنون بیش از صد دوز واکسن کراون در بین گروه های مختلف مردم تزریق شده است. در کشور کافی بود که روند واکسیناسیون را ادامه دهیم و از این نظر کمبودی نداریم که به جرات می توان گفت در مسئله واکسیناسیون آیت الله رئیسی واقعا انقلاب کرد.

شیرخدا گفت: اکنون کشور به جایی رسیده است که از تزریق دوز اول و دوم به تزریق روزانه نوبت سوم واکسیناسیون رسیده ایم و اکنون جامعه به کودکان بالای 5 سال رسیده است.

وی ادامه داد: واکسیناسیون جهادی دولت اصلی به حدی رسیده که با کاهش هر روزه مرگ و میر، جامعه را به آرامش رسانده و همین امر باعث نزدیک شدن دولت به مردم شده و چند سالی است که این فاصله اصلاح شده است. سال ها. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید