سلامت مردم و امنیت غذایی خط قرمز ماست


ساعت: 13:17
تاریخ انتشار: 1301/04/28
کد خبر: 1884130

پس از انتشار کلیپی در فضای مجازی سیستان و بلوچستان؛

سرپرست معاونت حقوقی دادسرای زاهدان گفت: رعایت نکردن مسائل بهداشتی موجب پلمب واحدهای صنفی مستقر در خیابان دانشگاه زاهدان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، روز گذشته کلیپی با عنوان تعطیلی بی دلیل برخی از مراکز تجاری از جمله فست فودها و اغذیه فروشی ها در خیابان دانشگاه زاهدان در فضای مجازی منتشر شد.

در این کلیپ آمده است تعدادی از مغازه های واقع در خیابان دانشگاه زاهدان در این شرایط اقتصادی بدون هیچ اخطاری پلمب شدند.

پایگاه خبری ما برای پیگیری این موضوع در تماس با سرحدی از روابط عمومی زندان استان گفت: این تمبرها به دلیل نقص بهداشتی این اغذیه فروشی ها و فست فودها توسط اماکن ساخته شده است.

وی به عنوان بخشی از تخلفات این اغذیه فروشی ها، نداشتن گواهی بهداشتی، عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی تبصره ماده 13 دستورالعمل بهداشتی و عدم تنظیم دمای یخچال برای جلوگیری از فساد مواد غذایی را عنوان کرد.

بازرسان بهداشتی زاهدان نیز در کلیپی از وضعیت اسفناک بهداشتی این مراکز فاش کردند و اعلام کردند که روغن سرخ کردنی به شدت سوخته و چندین بار مصرف شده است که شایسته شهروندان زاهدانی نیست.

همچنین ابوالفضل احمدزاده سرپرست معاونت حقوقی دادسرای زاهدان گفت: تمامی دلایل و مستنداتی که باعث پلمب این واحدها شده است موجود است.

وی پلمب این واحدهای صنفی را کمترین اتفاقی عنوان کرد و ادامه داد: از سوی دیگر پرونده جنایی هر یک از این واحدها مفتوح است و رسیدگی دقیق به آن در حال انجام است و شکایات مردمی متعددی نیز داریم.

احمدزاده سلامت و امنیت غذایی مردم را خط قرمز ما عنوان کرد و افزود: هرگز اجازه نمی دهیم در این شرایط وخیم با جان و مال و پریشانی مردم بازی کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید