سهولت در اخذ مجوزهای مربوط به کارآفرینی و تعاونی ها


ساعت: 13:57
تاریخ ارسال: 10/07/1401
کد خبر: 1920428

مدیرکل تعاون، کار و رفاه سیستان و بلوچستان اعلام کرد؛

حامد آرامش گفت: مردم می توانند با مراجعه به پنجره واحد مجوز وزارت متبوع فرآیند اخذ مجوز را به راحتی و به صورت آفلاین انجام دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرهامون ، حامد آرامش مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ضمن تشریح خدمات ارائه شده در پنجره مجوز وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات جامع و یکپارچه اطلاع رسانی و به منظور تسهیل در اخذ مجوز در زمینه های کارآفرینی و اشتغال، روابط کار، تعاون و تشکل های اجتماعی، تامین اجتماعی و آموزش فنی و حرفه ای، وزارت متبوع پنجره آنلاین ایجاد کرده است.

وی افزود: در این پنجره واحد اطلاعاتی از جمله مشخصات، شرایط و مدارک مورد نیاز، روند عملیاتی صدور، قیمت، مدت و مدت اعتبار و … در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان افزود: متقاضیان دریافت مجوز با توجه به رشته شغلی مورد نظر خود در یکی از گروه های ارائه شده می توانند از طریق سایت https://mojavez.mcls.gov.ir/ وارد شوند. به واحد اینترنت تبدیل شده و از طریق لینک های مربوطه می توانید اطلاعات کاملی در مورد مجوز دریافت کنید.

اورامش گفت: دولت سیزدهم شفاف سازی پرونده ها و حذف فرآیندهای دست و پا گیر و زائد در حقوق شهروندی را در اولویت قرار داده است و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از دستگاه های دولتی پیشگام در این حوزه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید