سه هزار نفر از خراسان شمالی به راهیان نور اعزام شدند/ قرارگاه استانی اهواز آماده خدمات رسانی به زائران است.


ساعت: 11:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917094

فرمانده نیروی زمینی، راهداری و گردشگری نور حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی:

حسنعلی حیاتی با اشاره به اینکه اردوی راهیان نور خراسان شمالی از بهمن ماه آغاز و تا پایان سال ادامه دارد، گفت: در این اردوها بر اساس برنامه ریزی انجام شده 3000 نفر برای شرکت در بازه های زمانی پیش بینی شده اعزام می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسنعلی حیاتی رئیس لشکری، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار عصرترک در بجنورد اظهار داشت: در سال 1401 برنامه بزرگ فرهنگی راهیان نور در خراسان شمالی آغاز شد. ابتدای باخمن و تا پایان سال ادامه داشت و به مدت دو ماه به صورت متمرکز اجرا می شود.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های انجام شده در قالب این اردوها سه هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می شوند.

حیاتی افزود: هدف اصلی برنامه راهیان نور حرکت از اعزام به خروج است و مردم این مناطق را برای سفر انتخاب می کنند.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از اردوهای راهیان نور 1000 دانش آموز، 1500 دانش آموز و 500 نفر از عموم مردم در لیست انتظار قرار دارند، گفت: شایان ذکر است که خراسان شمالی اردوی ویژه است، در شهرستان اهواز نیز برگزار می شود. پذیرایی متمرکز و مستمر از زائران در این مناطق باشد.

حیاتی با بیان اینکه در مجموع هشت کاروان با پنج اتوبوس در هر کاروان و در مجموع 40 اتوبوس برای این اردوها در نظر گرفته شده است، افزود: ظرفیت پذیرش 24 ساعته اردوگاه اهواز 500 نفر است که با اعزام خادمان این ظرفیت افزایش می یابد. در این مکان به زائران خدمات ارائه دهید.

وی تاکید کرد: برای تضمین اعتماد به این اردوها از توان همه نهادها، سازمان ها، آموزش و پرورش، دانشگاه ها و ارتش استان استفاده می شود.

رئیس سازمان نظامی، راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: برای اعزام 6 روزه در مناطق جنوبی کشور برای هر نفر حداقل دو میلیون تومان پیش بینی می شود.

حیاتی ادامه داد: دانش آموزان باید از نزدیک در این مکان ها حضور داشته باشند و وضعیت دفاعی کشور را به طور مستقیم رصد کنند که قطعا تاثیرگذارتر از فضای مجازی خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید