سوء مدیریت در پایش نانوایی ها مشهود است/ 500 تن به سهمیه ماهانه آرد استان اضافه شد


ساعت: 14:12
تاریخ انتشار: 20.04.1401
کد خبر: 1882252

گلایمندی بدری نماینده اردبیل درباره وضعیت نان در استان؛

نماینده مردم اردبیل در مجلس با انتقاد از وضعیت نان در اردبیل گفت: ضعف مدیریت در نظارت بر نانوایی ها، نحوه عرضه نان و کیفیت آن مشهود است و تذکرات لازم برای اصلاح نان به مسئولان مربوطه داده شده است. وضعیت نامطلوب فعلی در بخش نانوایی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما صدیف بدری نماینده مردم اردبیل، سرعین، نیر و نمین در شورای اسلامی پیش از ناهار امروز در جمع خبرنگاران به وضعیت نان اشاره کرد و گفت: متاسفانه شاهد صف های طولانی و گسترده مردم در سطح شهر هستیم. نانوایی های شهر که به هیچ وجه مشکلی نیست. این افتخار شهروندان اردبیلی نیست.

وی با انتقاد از وضعیت نان در اردبیل گفت: مدیریت نامناسب در نظارت بر نانوایی ها، نحوه عرضه نان و کیفیت آن مشهود است و هشدارهای لازم برای اصلاح وضعیت نامطلوب فعلی حوزه نان به مسئولان مربوطه داده شده است. .

بدری از افزایش سهمیه آرد نانوایی های اردبیل خبر داد و گفت: با پیگیری هایی که با مدیرعامل شرکت خدمات کشوری انجام دادیم 500 تن به سهمیه آرد ماهانه استان اضافه شد.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس تعلل مسئولان استانی در اجرای طرح های دولت برای ساماندهی آرد و نان را غیرقابل قبول دانست و گفت: شایسته نیست اقشار مختلف مردم چندین ساعت از وقت خود را در صف نان بگذرانند. هر روز

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید