سپاهان این بار به این پرسپولیسی محبوب می چسبد

سپاهان این بار به این پرسپولیسی محبوب می چسبد

چند روز پیش محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس پس از چند سال گذشته در یک مصاحبه ویدئویی موضوع بحث برانگیز آب آلوده را مطرح کرد و آن را بی ربط به باشگاه سپاهان دانست و حتی مدعی شد فردی از تهران مقصر است. برای حادثه.. از آن روز اختلافات بین دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان زیاد شد و مدیران دو تیم در مصاحبه های اخیر خود بارها یکدیگر را مورد کنایه قرار دادند.

پس از تمدید قرارداد پیام زسف با سپاهان، مدیر رسانه های پرسپولیس در توئیتی مبلغ موافقت این دروازه بان را منتشر کرد و به قانون محدودیت قرارداد باشگاه اصفهانی در این زمینه اشاره کرد و روز گذشته رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در جلسه ای اعلام کرد. اینکه قرمزها از درآمد حاصل از تبلیغات محیطی و بلیت فروشی استفاده نکرده اند، نشان می دهد که حتی یک مسابقه هم در کف پرسپولیس نمی گذارند و نخواهند گذاشت.

حالا مسعود ساعدی، مدیر رسانه ای سپاهان در توییتی جنجالی از این فرصت استفاده کرد و در حین بیان ماجرای آب آلوده، توهین شدیدی کنایه آمیز به مدیرعامل سابق پرسپولیس و همچنین صبح درویش کرد.

ساعدی در این توئیت نوشت: آیا با چوب کبریت بازیکن یک میلیون و 600 هزار یورویی نمی خرند؟! و سپس مهر حواله های گذشته خود را به دیگران بچسبانند؟! نگران نباشیم در شلوغی «دویدن به جلو» در آستانه نقل و انتقالات گم می شوند و 10 سال بعد که آب از آسیاب می افتد، پیدا می شوند!

دیدگاهتان را بنویسید