سپاه و بسیج پیشتاز تامین آب در مناطق کم درآمد هستند / تانکرهای ذخیره آب هدیه سپاه برای مردم مناطق عشایری

زمان: 11:34
منتشر شده در: 1400/07/28
کد خبر: 1777728

حسین فرووی مدیر سامان سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل کمبود آب در برخی نقاط کلانشهر زاهدان ، 10 مخزن ذخیره آب به مناطق عشایری شهر اهدا شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسین فروغی در گفت وگو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در ادامه ارائه خدمات بی قید و شرط به سپاه در قالب رزمایش کمکی وفادار به مناسبت هفته وحدت ، تانکرهای آب در مناطق عشایری حومه شهر زاهدان توزیع شد.

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی کم آبی ، سپاه و بسیج پیشتازان تامین آب در مناطق کمیاب هستند ، افزود: با توجه به وضعیت بحرانی و فعلی سیستان و بلوچستان ، تامین آب مناطق فقیرنشین و عشایری یکی از اقدامات است. به این ترتیب می توان آب را با تانکر به افراد محروم در روستاها تحویل داد تا ساکنان در رفع تنش آب با چالش روبرو نشوند و از این نظر بسیج هنوز در زمینه خدمات رسانی به نیازمندان و نیازمندان است.

وی گفت: این اقدام به منظور کاهش درد و رنج مردم و با تلاش جهادگران از پایگاه شهر جهاد در حوزه علمیه امام حسین (ع) و تانکرهای متحرک 5000 لیتری در مناطق عشایری انجام شد. از نوک آباد چشمه ، روستای عشایر نعیم آباد ، حیدرآباد ؛ احمد عابد پوگی ، حاج کریم؛ ذوالفقار و روستای حاج کریم توزیع شد.

به گفته فروغی ، تانکرهای آب قبلاً آماده شده و به مناطق فقیرتر و روستاهای کمتر توسعه یافته استان ارسال شده است و تامین آب سیار از تانکرهای آب سپاه در تمام نقاط استان ادامه دارد.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه هفته وحدت بهترین زمان برای وحدت در برابر دشمن مشترک اسلام و مسلمانان است ، ادامه داد: هدف نهایی دشمنان کاهش یا از بین بردن وحدت و انسجام بین همدلی و هماهنگی شیعه و سنی است. چشم دشمنان شده است.

مدیر سازمان عشایری استان بسیج با بیان اینکه موضوع وحدت بین شیعه و سنی همیشه وجود داشته است ، خاطرنشان کرد: سیستان و بلوچستان با اقوام و طوایف مختلف سالهاست که در کنار هم مسالمت آمیز زندگی می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید