سکوت مسئولان در مقابل زنان شاغل!/ محرومیت دلفان باید مورد توجه قرار گیرد

ساعت: 22:00
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۱۸
کد خبر: 1790866

ابراهیمی گفت: برخی از مسئولان تصاویری از رنج و مشقت زنان شاغل در دلفان را مشاهده می کنند اما اقدامی برای رسیدگی به موضوع نمی کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یحیی ابراهیمی سفیر دلفان گفت: جای بسی تاسف است که برخی مسئولان تصاویری از مصائب و سختی های زنان شاغل در دلفان را می بینند اما برای رسیدگی به این موضوع اقدامی نمی کنند.

وی افزود: لرستان علیرغم اینکه پر ظرفیت و پتانسیل و دارای نیروی انسانی توانمند است اما متاسفانه به دلیل بی توجهی در رتبه بالایی در شاخص فلاکت قرار گرفته و استان و شهرستان دلفان مغفول مانده است.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به شرایط محرومیت در برخی مناطق مانند استان لرستان باید راهکارها و برنامه هایی برای رفع این محرومیت ارائه شود.

ابراهیمی گفت: سرمایه گذاری در شهرستان دلفان می تواند منجر به توسعه و اشتغال زایی شود که نیازمند توجه به این مهم است.

وی با اشاره به محرومیت این منطقه گفت: بالغ بر 50 هزار نفر از جمعیت ساکن در شهرستان دلفان تحت پوشش کمیته امداد هستند که این آمار نشان می دهد که این منطقه نیاز به بررسی و بررسی دارد.

نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه میزان اعتبار محدود است، اما لازم است به میزان مساوی اعتبار بین شهرستان های استان به صورت عادلانه توزیع شود تا بخشی از مشکلات در این شهرستان ها کاهش یابد. مناطق .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید