سیره حضرت زهرا (س) بهترین راه برای رسیدن به آخرت است


ساعت: 10:41
تاریخ انتشار: 1301/10/06
کد خبر: 1920155

حجت الاسلام اسماعیل نیا گفت: سیره و گفتار حضرت زهرا (سلام الله علیها) بهترین راه برای رسیدن به آخرت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هرمز؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد اسماعیلی نیا مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان شب گذشته در دومین شب از مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) در هیئت عزاداری فاطمیه در حرم مطهر برگزار شد. حضرت امام خمینی (س) در حرم مطهر حضرت معصومه (س) به بازماندگان فاطمیه تسلیت و تسلیت گفتند. ، اظهار داشت: فاصله گرفتن از سیره اهل بیت(ع) یکی از عواملی است که باعث می شود اغتشاشگران در دام شیطان بیفتند.

امام جمعه شهرستان بندرلنگ گفت: هر چه انسان از اهل بیت(ع) فاصله بگیرد، خطر نزدیک شدن به شیاطین و دوستی با آنها بیشتر می شود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل نیا در تشریح خطبه 133 نهج البلاغه به بیان رویکرد و نگاه حضرت زهرا(س) به دنیا و آخرت پرداخت و افزود: بر خلاف مادی گرایان و مادی گرایان که هدف نهایی آنها همین دنیاست. و آنها قادر به دیدن زندگی واقعی نیستند.

وی تصریح کرد: رفتار و گفتار حضرت زهرا(س) بهترین راه برای رسیدن به آخرت است.

مدیر حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به نزدیک شدن به سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها نمونه کامل انسان با ایمان و بصیر در عصر امروز است.

وی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی ناپایداری دنیا را از اعماق وجودش می دانست و دلش به این دنیای فانی دل بسته نبود و در تمام عمرش توشه آخرت را جمع می کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید