سیزدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر برگزار می شود


ساعت: 14:02
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918660

علی شعبانی از برگزاری سیزدهمین همایش خورشید ولایت در ایرانشهر خبر داد و گفت: این رویداد روز دوشنبه در دانشگاه ولایت برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی شعبانی معاون استاندار و فرماندار ویژه ایرانشهر در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون گفت: سیزدهمین همایش خورشید ولایت روز دوشنبه 7 آذرماه ساعت 8:30 صبح در دانشگاه ولایت در سالن همایش های دانشگاه برگزار می شود. شهید سلیمانی در آستانه سالگرد تبعید مقام معظم رهبری در این شهر انقلاب می شود.

وی افزود: رژیم شاهی در 7 دی 56 مقام معظم رهبری را به ایرانشهر تبعید کرد اما پس از 237 روز که دل مردم آن مرز به سمت ایشان گرایش پیدا کرد، رهبری را به جیرفت کرمان منتقل کردند.

این مسئول تصریح کرد: بیت رهبری در ایرانشهر در خیابان ولایت این شهر قرار دارد و به عنوان یادگاری از سکونت مقام معظم رهبری در این منطقه برای مردم این شهر بسیار ارزشمند است.

وی افزود: در واقع حضور مقام معظم رهبری در ایرانشهر در سال 56 منشأ برکات و خیرات فراوانی بود به گونه ای که مردم روستا از اینکه روزی میزبان ایشان بوده اند و به عنوان مردم شهرستان از میزبانی ایشان ابراز خوشحالی و خرسندی می کنند. توسط استان

شعبانی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه ایرانشهر را از خودم و خودم را از ایرانشهر می شناسم، خاطرنشان کرد: در حاشیه این همایش نمایشگاهی از عکس ها و خاطرات اقامت رهبر معظم انقلاب و دستاوردها برپا شده است. شهرستان برگزار خواهد شد.



cc4c0c8f cc21 426b b736 bf16b52097e9 خبر خاکستری





انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید