شروع نصب کارتخوان هوشمند در نانوایی های یزد


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 91/03/28
کد خبر: 1876835

مدیرعامل سازمان جهاد کشاورزی یزد اعلام کرد:

حاتمی زاده مدیرعامل سازمان جهاد کشاورزی یزد گفت: به منظور هوشمندسازی یارانه نان در استان یزد، نصب دستگاه کارتخوان هوشمند در نانوایی های استان یزد از امروز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدعلی خاتمی زاده در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه از صبح امروز فرآیند نصب دستگاه های کارت خوان هوشمند در نانوایی های استان آغاز شد، اظهار کرد: به نانوایی اعلام می شود که یارانه توسط نانوایی هدایت می شود.

مدیرعامل سازمان جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه در این طرح تفاوتی در قیمت نان وجود ندارد و نان با قیمت قبلی عرضه می شود، ادامه داد: با نصب کارتخوان های جدید مردم اهمیتی نمی دهند. نان بخرند می توانند به اندازه نیاز از نانوایی ها نان تهیه کنند.

وی ادامه داد: با این طرح تمامی نانوایی ها توسط شبکه یکپارچه رصد می شوند و تمامی تراکنش ها قابل رصد است و در مرحله بعد هر نانوایی بر اساس پخت نانی که درست می کند یارانه نان دریافت می کند.

وی با اشاره به وجود یک هزار و 181 نانوایی در این منطقه خاطرنشان کرد: اجرای این طرح باعث ساماندهی بیشتر نحوه پخت و توزیع نان و همچنین جلوگیری از قاچاق آرد و پخش آن به خارج از شبکه می شود.

محمدعلی خاتمی زاده در پایان گفت: در این طرح مشوق 15 درصدی برای نانوایان در نظر گرفته شده است تا در پایان روز پس از فروش نان به حساب آنها اضافه شود.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید