شعار سال 1401 نگرش هدفمند در تولید اقتصادی است.


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817573

نهائی با اشاره به اینکه انتخاب شعارهای سال در سال گذشته نشان از نگاه متمرکز مقام معظم رهبری در تولید اقتصادی محور دارد، گفت: طرح جهش به سمت تولید تولید دانش بنیان در مجلس تصویب شده است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی کمیسیون انرژی در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به شعار سال 1401 گفت: کرد.

مصطفی نهایی با اشاره به کیفیت شعار سال و مطلوبیت تولید، افزود: رهبر معظم انقلاب علاوه بر تولید، دو ویژگی دانش بنیان و اشتغال زایی را برشمردند که از ویژگی های بسیار مهمی است. شعار امسال.»

وی یکی از مهمترین شاخصه های تولید مطلوب را تناسب عوامل تولید در رشد اقتصادی دانست و ادامه داد: تولید بهینه در اقتصاد کشور ما حائز اهمیت است زیرا با مازاد جوانان تحصیلکرده در سطوح مختلف مواجه هستیم. تاثیر بر اشتغال و ارتقای بهره وری

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در یازدهمین مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبری مبنی بر حضور پررنگ در بازارهای بین المللی، اذعان داشت: منسجم است.

نخعی با اشاره به اینکه در مجلس یازدهم با بودجه هزار و 400 هزار میلیارد تنی منابع خوبی در اختیار صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گرفته است، گفت: این اعتبارات برای شرکت های دانش بنیان برای حمایت از اشتغال و دانش بنیان است. تولید پرداخت شد و با کمک بانک مرکزی به این میزان سه برابر شد.

سخنگوی کمیسیون انرژی با تاکید بر اینکه جهش تولید دانش بنیان هم اکنون در مجلس تصویب شده است، افزود: این طرح بسیار خوب و پیشرفته ای است که امیدواریم به محض تصویب ابلاغ و اجرایی شود. می تواند پشتوانه خوبی برای تولید دانش بنیان داشته باشد.«در کشور ارائه شود.

وی در بحث تسهیل در صدور پروانه کسب با بیان اینکه مصوب و ابلاغ شد، افزود: این طرح می تواند شرایط بسیار خوبی را برای کشور در بحث رونق تولید ایجاد کند.

نهایی در پایان خاطرنشان می کند: امیدوارم با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در زمینه قانون گذاری و نظارتی بتوانیم شرایط را برای تشکیل راه آهن مناسب در این زمینه فراهم کنیم تا در کنار مسئولان اجرایی گام های بلندی برداشته شود. در این نگرش.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید