شعبان; به نام ماه پیامبر اکرم (ص) / جهاد تبیین بهترین ابزار مقابله با جنگ ترکیبی دشمن


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814179

مولوی مجیب الرحمن رئیسی گفت: ما در 43 سال گذشته کارهای تبیین زیادی انجام داده ایم، اما امروز این اقدام متفاوت از گذشته است. از آنجایی که اکنون با جنگ ترکیبی دشمنان روبرو هستیم، جهاد تبیین ریشه مخالفت با این جنگ است و دامنه وسیعی را در بر می گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی مجیب الرحمن رئیس جمعه موقت اهل سنت امام گلشن در گفت و گو با عصر هامون گفت: ماه شعبان یکی از ارزشمندترین ماه های اسلامی و یادآور خاطرات بزرگ است. حال و هوای این ماه با رایحه حومه شهر مزه دار شده است.

وی افزود: کرامت این ماه همین بس که شعبان را ماه پیامبر اکرم (ص) می نامند و این امام با دیدن هلال در سراسر مدینه فریاد زد: ای مردم! این ماه، ماه من است، خدا رحمت کند کسى را که مرا در ماه یاری کند، یعنى روزه بگیرم.

امام جمعه موقت اهل سنت جالک ادامه داد: جهاد تبیینی است که در ماه های اخیر بارها در بیانات حضرت آیت الله خامنه ای تأکید شده است و رهبر معظم انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را بیان می کنند.

مولوی رئیسی خاطرنشان کرد: «جهاد تبیین» واجب است. «جهاد توضیحی» یک واجب قطعی و یک واجب فوری است و هرکس می تواند باید انجام دهد.

وی اذعان داشت: سخنرانی عمومی خطاب به همه آحاد جامعه در جنگ رسانه ای خصمانه علیه واقعیت های انقلاب اسلامی مردم ایران می تواند نقش آفرین باشد. اما مسئولین در این زمینه وظایف سنگین تری دارند.

امام جماعت موقت اهل سنت گلشن روز جمعه ادامه داد: در بحث جهاد نه تنها باید به دستاوردهای گذشته انقلاب اکتفا کنیم، بلکه باید چشم انداز آینده انقلاب و گام دوم انقلاب را نیز تبیین کنیم.

مولوی رئیسی گفت: ما در 43 سال گذشته کارهای تبیینی زیادی انجام داده ایم، اما امروز این اقدام متفاوت از گذشته است، زیرا اکنون با جنگ ترکیبی دشمنان روبرو هستیم که مبنای تبیین این جنگ و یک جنگ گسترده است. دامنه.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید