شما مسئول نقد نهایی انتخابات هستید!


ساعت: 11:35
تاریخ ارسال: 06/03/1401
کد خبر: 1892522

فوراً نام من را در لیست نامزدهای واجد شرایط برای تأیید قرار دهید.

کاندیدای ریاست کمیته ملی المپیک با انتشار نامه ای سرگشاده به سیدرضا صالحی امیری اعتراض کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ اسامی کاندیداهای واجد شرایط برای حضور در انتخابات پیش از کمیته ملی المپیک در شرایطی اعلام شد که نام مهدی علینژاد معاون اسبق قهرمانی و ورزش حرفه ای وزارت ورزش و جوانان که کاندیدای حضور در این دوره از مسابقات بود. ریاست جمهوری، در میان آنها دیده نشد.

پس از این اتفاق، علی نژاد در نامه ای به رئیس کمیته ملی المپیک اعتراض خود را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

جناب آقای دکتر صالحی امیری

رئیس محترم کمیته ملی المپیک ایران

با عرض سلام و احترام.

یادآوری می شود، سایت رسمی کمیته ملی المپیک ایران اسامی نامزدهای تایید صلاحیت شده برای انتخابات کمیته ملی المپیک در تاریخ 11 شهریور 1300 ساعت 21:26 را با بند «تا کنون» مبنی بر اینکه اینجانب نامزد ریاست کمیته ملی المپیک در فهرست اسامی اعلام شده نبود. در این خصوص باید به موارد زیر اشاره کرد:

1- کمیته ملی المپیک موظف شد بر اساس مواد 11 و 12 آیین نامه اجرایی کمیته ملی المپیک مصوب مجمع کمیته ملی المپیک و تصویب کمیته بین المللی المپیک، اسامی نامزدها را در مدت زمان تعیین شده به تصویب برساند. 4 روز کاری پس از اتمام ثبت نام داوطلبان، یعنی. در 4 مرداد به آنها بگویم که رد شده و این کار انجام نشده است.

2- کمیته ملی المپیک موظف شد بر اساس ماده 14 دستورالعمل فوق فهرست نهایی نامزدهای عضویت را برای کلیه اعضای مجمع ارسال کند که این امر در روز یکشنبه 9 مرداد انجام نشد.

3- اسامی منتشر شده با 3 روز تاخیر تا این زمان قطعی نمی باشد.

4- در صورتی که صلاحیت اینجانب توسط مراجع ذیربط تایید نشده باشد، لازم بود این مشکل را به اطلاع بنده برسانند که هنوز اتفاق نیفتاده است.

5- علیرغم تمامی اقدامات خلاف دستورات فوق الذکر جهت رعایت حقوق اینجانب مقتضی است دستور فرمایید سریعاً نام اینجانب به عنوان کاندیدای واجد شرایط اعلام و یا رد صلاحیت اینجانب به اطلاع من برسد تا نسبت به اعتراض و اقدامات قانونی دیگر اقدام نمایم.

بدیهی است عدم توجه به دستورالعمل های اجرایی انتخابات کمیته ملی المپیک منجر به ابطال نهایی این انتخابات توسط مراجع ذیصلاح محلی و کمیته بین المللی المپیک خواهد شد که مسئولیت آن بر عهده جنابعالی است.

دیدگاهتان را بنویسید