شهادت سردار سلیمانی موجب وحدت ملی و تقویت جبهه اسلام شد

ساعت: 12:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794367

استاندار اردبیل گفت: شهید سلیمانی همانطور که عمر پربرکتشان منشأ خدمات فراوان به کشور است، شهادتشان باعث تقویت جبهه اسلام و تضعیف اجتماعی دشمنان می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مسعود امامی یگانه استاندار اردبیل در گفت و گو با خبرنگار سبلان ما با اشاره به آیه «وَ الَّذِینَ قَتِلُونَ فِیْسْمِ اللَّهُ مُوتَ لَا یُزَیْاً بَعْلَهِ یَرزقون» گفت: شهدا زنده اند. .

وی افزود: عامل حیات و جاودانگی شهدا در مسیر اسلام و اعتقاد به اندیشه های عاشورا حرکت می کند و به شهادت رسیدن تصادفی نیست، بلکه حاصل حیات معنوی شهدا این افتخار را به آنان می دهد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه به عنوان الگوی شهدا برای جوانان جامعه را در مسیر سعادت قرار می دهد، گفت: هجمه های فکری و فرهنگی دشمنان حد و مرزی ندارد و معطوف به اعتقادات و اعتقادات جوانان ماست؛ در این راستا هجمه های فکری و فرهنگی دشمنان حد و مرزی ندارد. در این راستا تبیین سیره و سیره شهدا علاوه بر خنثی سازی توطئه های دشمن، به تقویت هر چه بیشتر باورهای دینی کمک می کند.

وی با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز به کانون وحدت و همبستگی ملی تبدیل شده است و همانطور که عمر پربرکت ایشان منشأ خدمات فراوانی به کشور بود، شهادت ایشان نیز رونق می بخشد. در جبهه اسلام و تضعیف جامعه دشمنان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید